Thursday, April 05, 2007

Perceptii si proiectii

Din punctul meu de vedere, s-au intamplat doua lucruri foarte interesante pe acest blog in ultimele doua zile...

Primul este ca observ din nou cum post-urile despre lucruri legate de facultate genereaza cele mai multe comment-uri. Ma intreb de ce... Ma citeste mai multa lume care e la facultate sau a terminat de curand? Hmm... intrigant.

Al doilea lucru interesant este ceea ce mi se pare un exemplu foarte bun de proiectie. Me refer la momentele in care un om percepe ceva (citeste, vede, observa) si proiecteaza propria experienta asupra 'ceva-ului' perceput. Mi s-a parut amuzant ca in comentarii Alex mi-a oferit umarul pentru a 'ma plange' si Jay mi-a zis sa 'stop bitching'. Amuzant pentru ca atunci cand am scris aia cu DABDA chiar nu aveam o stare de autocompatimire sau plangere sau altele din acelasi registru. Recunosc ca am avut si d'alea, ca s-a intamplat sa le si scriu pe aici, dar nu a fost cazul post-ului de pe 3. Singura motivatie de a scrie acele lucruri in acea zi a fost bucuria si amuzamentul de a redescoperi modelul despre care vorbeam, chit ca am folosit (cu autoironie) o experienta personala pentru a-l ilustra.

Bottom line: eu vroiam sa vorbesc despre mere si lumea a inteles ca vorbeam despre pere. Proiectia lor sau greseala mea de formulare? :)

Inchiriati de undeva All That Jazz si o sa intelegeti de ce m-a distrat asa tare si de ce imi e asa drag modelul Kübler-Ross :)

Later edit: sambata seara, 7 aprilie, a fost filmul pe ProCinema. Da! Il iubesc! :)

2 comments:

marie said...

n-ai fi dat si tu un telefon sa zici.... :(

Sandra G said...

sorry honey, mi-am inchipuit ca ori dormi ori nu poti sa te rupi de familii la ora aia... pune o pila la download si il revedem impreuna :)