Wednesday, April 11, 2007

Redirect

Din ciclul referrerii cauta lucruri traznite, m-a trezit azi cu o trimitere de la o cautare google care n-are cum:


Si mai mare mi-a fost mirarea cand am intrat pe link si am vazut ca sunt locul 2 dupa Cool Girl! Ouch...


Dupa ce va prapaditi de ras despre cum "baietii se predau dupa o scurta lupta" sau la "cateva secrete despre sex pentru parinti" (eu zic ca n-ajungeau parinti daca nu stiau cateva secrete despre sex, dar ma rog...), va propun un nou joc!

E un fel de leapsa pe referreri daca vreti... Adica de exemplu, eu stiu ca Nihasa e cel mai potrivit pentru a raspunde la intrebarea "locurile in care se excita un baiat". Pe de alta parte, poate ca ajunge cineva la Marie cautand lucruri despre Frigioiu, iar eu sunt mai experta pe tema asta decat ea :P Sau poate ajunge cineva pe Gorgeoux cautand povesti amuzante despre Midocar, caz in care Marie e cea mai in masura sa raspunda... Etc., v-ati prins care e sistemul :)

Asadar, Nihasa, te rog sa-i raspunzi domnului!

Va jucati da? :) Astept propuneri de nume pentru joc!

5 comments:

nihasa said...

pai un baiat se excita cel mai tare in debara si pe hol .. motivele sunt inca straine si cu toate incercarile de observare in mediul natural ... expertii in baieti nu au un raspuns privitor la locatiile unde se excita un baiat.

nihasa over

Sandra G said...

BAHAHAHAHAHA! Foarte tare! Deci ne jucam, da? :)

gorgeoux said...

Sa-l cheme Redirect :) Ma joc, insa rog sa fie ca la celelalte leapsa, sa ne lasam comments cand cerem/ asteptam raspunsuri.

Sandra G said...

Right! Asa facem! :)

Matei said...

hihi...draguta ideea. si eu ma gandeam sa fac un index al mai multor cuvinte cheie care au trimis utilizatori catre blog-ul meu. Sunt atat de multe care sunt teribil de amuzante, unele stupide, alte care ma contrariaza...
keep blogging.
a nice day!