Monday, April 09, 2007

Un buchet de aprilie :)

La un moment dat mi-am facut o adresa de mail pe care sa o pun in profilul meu, la contact. Pensee.lutza@gmail.com. Ingenios, nu? :) Si mai ingenios era daca o verificam mai des... Am folosit-o cateva saptamani si cum raurile de mesaje nu au curs asa cum visam eu in vanitatea mea, am abandonat-o. De cand licenta-mi a vrut sa se apuce de blogging, i-am cedat acel cont pe gmail/blogger, ocazie cu care am intrat si in contul de mail sa vad daca s-a umplut de spam. Am fost total uimita sa vad 4 mesaje de prin februarie-martie. Rusinica mie! :D

Asa ca, Doina - bine te-am regasit!, iar Andreea, Mihai, Cristi, multumesc pentru vorbele bune si pentru interes! Pentru voi, un buchet de panselutze! :)

2 comments:

marie said...

Cine sunt Doina, Andreea, Mihai si Cristi? De ce nu-i prezinti si clasei?

Sandra G said...

Doina este o prietena de demult, iar Andreea, Mihai si Cristi sunt cititori despre care ma bucur ca au iesit din anonimat :)