Friday, April 13, 2007

Un copac cu flooooori!

Pana anul asta nu m-a atins niciodata primavara. Adica anotimpul asta era doar un intro la vara, pe care o asteptam cu sufletul la gura. Copaci infloriti? Ba pardon, dati-mi asfaltul topit si drumul spre Vama.

Anul asta m-am trezit fredonand 'Copacii Infloriti' sau 'Un copac cu flori' si zambind ca Ferdinand la fiecare colt de strada cu floricele :)

Week-end-ul trecut am ajuns pe la casa de Domnesti si azi m-am gandit sa va ofer cateva din imaginile culese pe acolo... Lay back, relax and enjoy!















Later edit
- adica la juma de ora dupa ce am inceput postul asta: dau un cico dupa licenta cui ma invata si pe mine sa postez mai multe poze si sa arate bine, fara sa ma chinui forever! :D

2 comments:

marie said...

vreau si eu la domnesti! :(

Sandra G said...

facem pisi, facem! :)