Sunday, April 08, 2007

Vesti

... si ce vesti!

Prima e ca sunt de o relaxare atat de totala, incat nu este depasita decat de entuziasmul de a face. O buna bucata de relaxare si entuziasm se datoreaza Mironei, care cu al ei pont despre GDT m-a scos din depresie :)

A doua este ca licenta mea s-a apucat de scris! Nu, nu eu m-am apucat sa o scriu (inca), ci ea s-a apucat de blogging! Go figure... Gasiti povestea ei aici.

Sarbatori fericite si toate urarile de sezon!

Later edit: din motive evidente de paranoia am anonimizat blogul licentei, in speranta ca cine ajunge acolo si nu are cunostinte minime de Internet Sherlock nu se descurca sa ajunga aici. Asa ca be vewy vewy quiet... i'm hunting wabbits! :)

Later edit 2: gresisem link-ul la GDT, l-am actualizat azi (10apr)

3 comments:

Anonymous said...

Care parte din "Licenta Sandrei G." e responsabila cu anonimizarea? :D (comments -> licenta -> profile ;) )

Sandra G said...

Multumesc, anonim! Cred ca era partea care era foarte obosita si adormita :D

gorgeoux said...

Cu MARE drag, oricand. Tin pumnii!