Wednesday, May 23, 2007

Am crescut

A trecut cam un an jumate de cand m-am apucat de exibitionismul asta care este blogging-ul (mersi Mirona, fara tine nu cred ca existau pensees-lutzele!). Inca ma distreaza primul post, pe care l-am pus acolo, 'ca sa fie', sa nu cumva sa uit ca am blog. Urmatoarele cateva au fost articole scrise pentru newsletter-ul intern al companiei in care lucram. Facand ordine prin tag-uri si recitind ce scriam pe atunci, mi-am dat seama care e cea mai valoroasa chestie care-mi iese mie din toata povestea asta cu blogul: imi vad schimbarile si imi vad acele parti care vor ramane la fel.

De exemplu, la autodescriere n-as schimba nimic in afara de partea cu "nu pot fara rasarituri la Vama Veche" - ba pot, VV suge de mult, dar eram prea dusa in propriile trairi si amintiri ca sa-mi dau seama. Ah, si nu mai ascult Guerrilla. As adauga multe in schimb, pentru ca simt ca intr-un an jumate sunt mai altfel decat fata cu bufnitele, cu condusul si cu ce-am mai scris eu pe acolo. Si constat cu mandrie ca in timpul care a trecut de atunci, am invatat sa fiu mai atenta la 'primele inghitituri'.

Cel mai mult m-a bucurat insa detasarea la care am ajuns de atunci. Au trecut vremurile in care ma umpleam de spume pe strada, in care imi venea sa 'go columbine' la facultate, in care il umpleam de sange pe Cartarescu sau alte cele. Nu am devenit indiferenta, ci am trecut intr-o faza in care constat lucruri, am pareri despre ele, dar mi se intampla foarte rar sa-mi mai risipesc energia enervandu-ma. Vai si ce bine e! :)

Fatza de acu' un an jumate: imi plac mai multe lucruri, stiu mai multe, am jobul ideal, am mai multe fire albe, sunt mai echilibrata, sunt mai vie...

Si ma gandesc la primul meu mentor ever made (MCA, a zis si Zaza de ea), care sa tot aiba 50-si-ceva-spre-60 de ani, si care saptamana trecuta mi-a zis: "Ce-ai crescut! E frumos sa cresti... Si eu mai cresc, si imi place!".

2 comments:

gorgeoux said...

Bine-ai venit, in sensul de ajuns :) What a ride, nu? Bravo! Si faine noile culori.

Sandra G said...

o da! meri si mersi :)