Monday, May 28, 2007

Cautari si cautatori.

In seara asta a meritat capturata toata lista de referreri. Sau sunt eu obosita si nu mai am discernamant.

In ordinea numerelor de pe tricou, va zic:

1. (llo) Poftim?
2. (cafeneaua bucurestilor de altadata) Stoicescu, fa-mi naibii odata un banner cu Festivalu' ca ma lasa nervii!!!
3. (proiect licenta depresie) Da, sunt in depresie cu proiectul de licenta, thank you for asking.
4. (g pensees sandra) Da, eu sunt, ce doriti?
5. (dj hehe e un cocalar) Fugi bre d'acilea, n-ai inteles nimic.
6. (bibliografie adidas) Te rog zi-mi ca asta e subiect de eseu...
7. (3A) Ce-mi place ca ma are lumea in reader :)
8. (angoasa de abandon) S-a dat dezlegare la licente de psihologie?
9. (la munte - c********) Vezi aici in curand.
10. (c******** in franceza) Not gonna happen. Deal with it. Sau jamais de la vie daca preferi :)
11.(linkin park bibliografie) Frate, ma lasa nervii! Bibliografia e mizeria aia care mi-a mancat ficatii la licenta. BIOGRAFIA e povestea vietii tuturor looserilor care te intereseaza pe tine.
12. (poze cu rolleri din europa) N-am, sorry.
13. (dj hefe e un cocalar) Mai respiri?
14. (Kubler-Ross) Vezi punctul 8.
15. (protocol institutional) Hehehe... mult spor si succes, eu am scapat si nu mai tin minte despre ce era vorba :D
16. (despre imaginea de sine) Hai ma... chiar asa multe d'astea adanci scriu?
17. (festival 39 brasov) Stoicescuuuuuuu!!!
18. (arta urbana) Nope, not here.
19. (imnul national comentariu) De ce ai vrea una ca asta?

3 comments:

runbaby said...

lol. allez les enfants d'ordinateurs :)) (intotdeauna m-a racait cuvantul asta cu care au ales francezii sa arate encore une fois ca ei nu importa nimic din engleza)

Sandra G said...

daca te racaie 'ordinateurs', de 'souris' ce zici? :))

runbaby said...

un sourie de mepris :), c'est ca que je dis (intr-o vreme chiar stiam franceza si mi-e greu sa recunosc ca nu mai am habar, asa ca daca vezi greseli, fa-te ca nu-s acolo :)