Friday, May 18, 2007

Io unde votez?

Je m'en fous-tista care ma aflu s-a hotarat sa mearga sa deseneze o panselutza pe un buletin de vot. Ce mi-e da - ce mi-e nu, dar unii oameni s-au chinuit groaznic sa avem buletinele astea de vot, asa ca din respect pentru ei, ma duc sa mazgalesc.

La ultimele alegeri, eram arondata la sectia de votare din Scoala nr.197. Intre timp m-am mutat din DT 17 in DT113, asa ca m-am apucat sa sa-mi caut sectia pe net. Ce sa vezi? Ia-o de unde nu'i! Va invit sa cautati mai creativ decat mine, poate aveti mai mult noroc si va lamuriti...

Mi se pare absolut fascinanta starea care ma cuprinde cand nu gasesc ceva pe net. Cum adica sa nu fie pe net? Daca google nu stie de chestia asta, nu inseamna ca nu exista? Nu m-am nascut cu mouseu'n mana, dar cand netul refuza sa colaboreze parca mi se zguduie intreaga lume.

Si totusi... eu unde votez?

3 comments:

junkymouse said...

draga mea, am un sfat pentru tine: intreaba babele din bloc. sunt mai tari ca google!

Sandra G said...

very good point! :) asta o sa fac.

Zaza said...

Heh. Multe nu sunt pe net, bre!