Friday, May 25, 2007

Just like the movies

iTunes e un adevarat prieten. Imi face playlist cu manutza lui, alege melodiile in functie de cat de mult imi plac mie, stiti voi.

As vrea sa-mi pot face o poza acum si sa o pun langa asta, pentru ca arat exact asa! Ma rog, ceva mai tanara si cu licenta / blog pe ecran in loc de fereastra de chat cu Jack Nicholson, dar sunt acolo, cu Edith Piaf care-mi spune ce roz e viata (strecurata la mare arta intre un Death Cab for Cutie si un Emery).

Dependenta de care sunt cea mai dependenta este clar si detasat muzica. Pe locul doi - filmele. De tigari ma las si maine daca vreau :)

7 comments:

Christ Saddler said...

mi se pare cea mai nasoala chestie la un iPod ca il poti incarca cu muzica doar cu iTunes care e cel mai nasol player din lume si ocupa si prea multe resurse. dar mai nou am vazut ca merge si cu winamp ceea ce e mai bine. buy an iRiver, it's better :>

Sandra G said...

si pe mine m-a enervat maxim chestia asta la inceput, dar pe masura ce imi pierd rabdarea cu microsoft tind sa devin fan all things apple :)

Christ Saddler said...

atunci ar trebui sa vezi asta http://www.thebestpageintheuniverse.net/c.cgi?u=macs_cant :D

Sandra G said...

hahaha! deci sa inteleg ca sunt cea mai rea specie - user de PC care can't shut the f*** up about macs? :)

Claudiu Popa said...

Tigarile?? Hai sa o vedem si pe-asta ;-)

Sandra G said...

eh... si tu acum... era un fel de a spune... nu cred ca se risca cineva sa-mi ia muzica din calculatoare sa vada daca vorbesc serios :D

Sandra G said...

ps, @christ: o dedicatie speciala pentru tine :P