Tuesday, May 29, 2007

O da!

Vroiam la un moment dat sa scriu despre ce horror au devenit weekendurile la bloc. Am postat la un moment dat poze cu "piscina din fata casei" (i.e. strandul "3 ligheane" din spatele blocului) si ziceam ca vai ce draguta e privelistea... Vroiam sa scriu un post despre felul si halul de aglomeratie din weekend, despre ce nasol ca nu gasesc loc de parcare si ca daca intru cu masina pe trotuar petrec 10 minute sa parcurg 10 metri din cauza tinerilor si tinerelor care se promeneaza in slip si picioare goale, cu prosopul cu delfini pe umar, fara a parea la curent ca masina calca, nu... stiti voi :)

Mai vroiam sa scriu la un moment dat ceva despre cat ma plictisesc si ma fascineaza in acelasi timp discutiile bloggerilor despre bloggeri. "Ce s-a imputit blogosfera frate", "Frate, bloggingul nu mai e ce era, acum toata lumea are blog si eu sunt destept si ei prosti" si multe alte chestii de genul asta.

Cautand azi niste poze, am dat peste asta. Ei bine, acest tanar domnisor ma scuteste de efortul de a face poze pentru a va arata infectiunea care este strandul cu pricina si in acelasi timp, daca ii cititi pagina de prezentare, face orice discutie despre blogging absolut inutila si intr-un fel confirma ce ziceam eu la acest moment dat.

13 comments:

Cristian Greger said...

Nu stiu daca sa o iau critic sau nu ... ideea e ca intreg postul respectiv avea un scop ! era o invitatie ! iar modul de a transmite acea invitatie era legat de schimbarile din blogosfera pe care le judec atat cat sa-mi foloseasca in acest scop. In rest fiecare scrie ce vrea :) sustin chestia asta ! si cine imi citeste posturile stie asta ! singurul care s-a ofensat pe bune e Nihasa ... restul au fost amuzati

Christ Saddler said...

eu nu vad critica ca pe ceva rau. si faptul ca se foloseste un limbaj asa zis "murdar" nu mi se pare urat. sunt vorbele folosite zi de zi de catre toata lumea. sunt bloguri de cultura, bloguri de informare, bloguri fara bariera de limbaj si restul. e loc pt toata lumea, fiecare cu cititorii pe care ii merita. eu daca vad ca nu imi place ceva pe un blog, a doua oara nu mai intru si gata :)

Sandra G said...

@ cristian g: doamne fereste! am ras maxim cand am citit postul ala! chiar mi s-a parut singurul "ne-melodramatic" si foarte cu picioarele pe pamant fata de alte posturi pe aceeasi tema. departe de mine ideea de a critica forma sau continutul.

ce incercam sa zic si poate ca nu am fost clara este ca eu privesc cumva din afara discutiile de genul asta (neconsiderandu-ma "blogger" in sensul "ala" - sunt si eu o fata cu un jurnal on-line) si urmarind bloguri din reader, cateodata ma plictisesc aceste discutii si mi se par o pierdere de vreme, iar alteori ma fascineaza cata energie se depune in ele si ce telenovele se isca. anyway...

intr-adevar, fiecare scrie fix ce vrea, iar plictisul sau fascinatia mea nu sunt conotate negativ :) peace!

Sandra G said...

@ christ s: absolut de acord cu tine! pana la urma, critica sau comentariile sunt doar exprimarea perceptiei unei alte persoane, la fel de libera sa scrie ce vrea ea ca si cel care a furnizat materia prima pentru critica sau comentarii.

eu m-am abonat la voce.ro dupa ce am citit postul ala pentru ca mi s-a parut foarte misto scris :) in acelasi timp, am perceptiile mele asupra subiectului despre care a scris cristian, pe care poate ca nu le-am exprimat in cel mai fericit mod aici avand in vedere ca amandoi ati perceput un vibe de critica :)

poate ca o sa reformulez la un moment dat, dar nu acum pentru ca si posturile mele despre "blogosfera" mi se par plictisitoare si deloc fascinante :)

Christ Saddler said...

yeah...i can feel the vibes :D :))
eu am mai observat o chestie intre bloggeri. cand unul scrie ceva critic, dar cu o tenta funny sau o ironie constructiva, cei care citesc se aprind de la primele randuri si apoi din cauza furiei fara sens nu mai inteleg nimic din ce a vrut sa spuna omul si asa apar si flame-urile :)

Sandra G said...

aw cmon! nu era niciun vibe acolo! it's all in your head! :P

iar fenomenul cu flamele e absolut delicios :) mai ales cand tu esti observator cu rupere de indiferenta si vezi exact unde e neintelegerea...

of... in cuvintele lui jack nicholoson, "why can't we all... just... get along?!" :)

vladinho said...

Am facut ceva rau?

Sandra G said...

frate... am o problema... este by far cel mai re-interpretat post pe care l-am scris vreodata...

@vladinho : tu nu ai facut absolut nimic rau. eu sunt frustrata ca lumea se buluceste la strand si pe langa ca mie nu-mi place buluceala (deci nu pot sa ma bucur de "piscina" din fata casei), trebuie sa parchez la mii km de propriul bloc ca vin toti smecherii sa-si parcheze mertzanele pe trotuar (ceea ce sunt sigura ca nu e cazul tau). doi la mana, referitor la prezentarea ta, vroiam doar sa zic ca blogul tau este foarte diferit de blogurile pe care le citesc de obicei si de ceea ce intelege lumea asa-zis "buna" prin "blog". ceea ce e de bine! cum ziceau si baietii mai sus, fiecare scrie ce vrea muschii lui, caci despre asta e vorba.

mea culpa again intregii omeniri pentru energiile negative pe care se pare ca le-am dezlantuit in jurul acestui post. nu mai dau link-uri catre nimeni niciodata! :P

The Dude said...

Nu vad cuvantul "cocalar".

Cristian Greger said...

just smile.. (poate din pacate) postul meu e deja uitat ! Cert e ca sindrofia a fost un adevarat succes si nu a carcotit nimeni referitor la cele spuse ! mai mult nihasa ne-a distrat pe toti cu muzica aleasa doar de el (comunist stuff) ..

Sandra G said...

smiling, smiling. am auzit de sindrofie de la marie care a incercat sa ma corupa, dar constiinta mea a fost mai tare si m-a tinut acasa la licenta :( sper sa ma bucur de playlist-ul lui nihasa cu alta ocazie :)

Anonymous said...

se scrie "voiam" sau "vream" in loc de "vroiam" cum ai scris tu. verbul
"a vroi" nu exista in limba romana. check it out!

Sandra G said...

limba romana ma tradeaza continuu prin saracia de cuvinte si expresii. imi permit si eu sa o stalcesc din cand in cand. noteaza ca stiu sa scriu "cotinuu". la multi ani, oricine ai fi! :)