Wednesday, June 27, 2007

Kickback and relax :)

Am dat azi peste un magazin virtual care promite sa fie exact ce-mi trebuie pentru un shopping spree sarbatoresc (caci da, am luat si oralul la fel de tocilaristic ca si scrisul, sunt oficial licentiata!).

Kickback e proiectul unui cuplu de boarderi care dupa ce au petrecut prin California, s-au intors si au lansat acest magazin virtual care stie Billabong, DC, Element si tot felul de altele. Nu va asteptati la miliarde de modele si marimi, dar veti gasi multe chestii dragute la niste preturi care mi se par mai mult decat prietenoase.

Eu intentionez sa dau cat de curand o raita prin genti, am gasit deja una care is desperately calling my name :D

5 comments:

koko said...

Stiu situl, been there. Oamenii sunt ok, chiar foarte ok. Am luat de la ei niste incaltari si sunt multumit. Se misca lucrurile si la noi pana la urma.

Sandra G said...

Da, indeed they are. Mi-am comandat si eu geanta vietii si m-au sunat sa confirme comanda, foarte customer friendly :) Abia astept sa vina :D

tot koko said...

De fapt la noi in romanica nu-i greu sa treci drept ok. Dezastrul social ce ne inconjoara aduce cu sine standarde incredibile.
Exemplu: intri intr-un magazin. Ori esti ignorat de vanzatorii care sunt ocupati sa debiteze ultimele barfe din cartier ori esti sufocat, fiind intrebat la secunda "cu ce te pot ajuta".
Daca te pune boala sa probezi mai mult de un produs, incepi sa atragi energii negative. Incepi sa te simti presat sa cumperi. Dojana din ochii vanzatorilor iti intrece entuziasmul pentru cumparaturi. Lasi totul balta si te cari, usor, tarsaind picioarele, coditza facuta mica si ascunsa ...

Felipov said...

sa-i popularizam atunci:)
http://www.feeder.ro/2007/07/kickback.html

Sandra G said...

Dadada, bravo-bravo! :)