Monday, June 11, 2007

Up-date

Incredibil, dar adevarat: azi noapte la 3.30 am pus ultimul punct la lucrarea de licenta. It's been emotional. Sunt atat de dincolo de vlaguita...

Multumesc pe aceasta cale familiei si prietenilor care mi-au fost aproape si m-au cules de pe jos cand m-au lasat nervii. Premiul pentru best proof reader ii revine mamei, care a pierdut ceva ore de somn pe ş-uri, ţ-uri si pe "a dracu' limba romana" pe care am ajuns sa o urasc sincer. Premiul pentru best moral support se imparte intre mama (pentru cele mai sus mentionate) si tata, care se da de trei ori peste cap si face sa dispara problema cu masina, si nu numai. Premiul pentru best design - Romanei, care a avut grija de mine si mi-a facut coperta de lucrare si de CD asortate cu autocolantul de CD si template-ul de ppt de la sustinere. Daca tot mi-e rusine de formularile academice pe care le-am scris cu forta, macar finisajele sa fie mov!

Azi sunt in tensiune pana la ora 4, sperand ca primesc o semnatura pe prima pagina si nu alte comentarii (de tipul "scrie mai mult la studiul de caz") si ca nu e coada prea mare la depuneri. Diseara meditez cu gandul la imaginea de mai jos, iar de maine dimineata incepe numaratoarea inversa a celor 5 zile in care trebuie sa asimilez 4 materii.



Duminica dupa amiaza incepe betia de 24 de ore. Anyone joining me? :)


Later edit: in ultimul moment, se acorda premiul pentru best lucky break Paulei, care mi-a propus sa vina cu toate cursurile fishate la mine, sa invatam impreuna :) Paula e un inger, altfel n-are cum!

8 comments:

zuza said...

yaaay, bravo! :D
for the record, all your readers knew you can do it ;)
iti tin pumnii in continuare!

MoniK said...

un comitet de oameni care a si uitat cum e cu licenta iti tine pumnii!

Sandra G said...

mersiiiiii! sunteti niste dulci! :)

Zaza said...

Baftă!

Diana said...

felicitari!! care-i titlul lucrarii (little curious me)?

Sandra G said...

@ zaza: sa fie :)

@ diana: mersi :) titlul e "team building - o solutie pentru problemele de comunicare interna din IMM romanesti".

Felipov said...

ce culoare doamna, ce culoare :)

Sandra G said...

hehehe, it's a classic! :)