Sunday, July 22, 2007

Events strikes back

La invitatia lui Felipov, zic ce am zis deja prin comment-uri si in vazul lumii: ceea ce Events, marii organizatori ai concertului Rolling Stones din 17 iulie de pe Lia Manoliu considera scuze - e o gluma proasta. Un mod jalnic de a arunca responsabilitatea acolo unde nu apartine, inca o dovada de lipsa de profesionalism - si de lipsa de legatura cu realitatea publicului if you ask me.

Cand a organziat B'estivalul, Emagic Entertainment a cerut in mod explicit un anumit numar de puncte de vanzare de bautura si un anumit numar de vanzatori. Adica? Adica si-au asumat responsabilitatea pentru experienta spectatorilor, de la intrare si pana la iesire. Si? Si a fost bine!

Events, dupa ce ca nu au fost in stare sa faca acelasi lucru, se mai si lauda ca nu au facut-o. Din punctul meu de vedere, a spune ca "dom'le, noi am organizat evenimentu' da' noi nu stim cate puncte de vanzare trebe si prosti sunt aia cu cateringu'!" este acelasi lucru cu a spune "Buna ziua! Ma cheama Mihaita, organizez primul meu eveniment si inca nu am aflat ca eu raspund de tot ce se intampla din momentul in care CLIENTUL meu intra la concert si pana in momentul in care iese inapoi pe strada".

And that's all I had to say about that...

2 comments:

XanDerPaL said...

cateva pareri despre cum a fost concertul "A BIGGER BANG" - ROLLING STONES, din Ungaria, 20 iulie 2007: http://www.revistapresei.ro/articol_79242-Rockerii-maghiari-mai-norocosi-ca-romanii.htm

XanDerPaL said...

http://www.iorr.org/tour05/budapest.htm

impresii, foto si trairi ale celor care au fost la concertul din Budapesta, sustinut la distanta de 3 zile dupa cel de La Bucuresti...Hm,:) ce oameni, ce civilizatie, ce diferenta...ma cuprinde un sentiment de bucurie( EXTERN), amestecat cu unul de tristetze(INTERN) ...

poze foarte faine printre commenturi, urmariti toate paginile, MULTZUMIM BUDAPESTA: http://www.iorr.org/talk/read.php?1,763825,page=1