Monday, July 09, 2007

Legenda la gratar

Cautam ceva pe site-ul unei publicatii respectabile de business si am dat peste un link total neasteptat: www.plescoi.ro. Da frate! Carnatii de plescoi au site! Cu subtitlul "senzatii tari in bucatarie", acolo veti afla ca plescoiul este singura marca romaneasca protejata in UE si ca - scuzati-mi cacofonia - "ca toate lucrurile cu-adevarat bune, si carnatii de Plescoi sunt purtatori de legenda. Nu una singura, ci mai multe. Doua dintre acestea merita mentionate, cu precizarea ca nimeni nu stie cu exactitate adevarul."

Intrati neaparat la "Legende" si cititi despre cum a descoperit Napoleon plescoiul pe undeva pe langa Buzau si inca niste mostre de copywritting care nu are cum - de exemplu: "Probabil ca stomacurile simandicoase se vor chirci la ideea ca un carnat din oaie, afumat si puternic condimentat ar putea fi un aliment “pretentios”. Insa cu siguranta oamenii pentru care dieta severa si fara gust este un cosmar indepartat stiu ce vreau sa spun."... Si asta nu e tot!

2 comments:

Anonymous said...

f tare, chiar am cunoscut pe cineva din plescoi in timp ce eram internat cu amigdalele cangrenate... mi-a zis ca sunt foarte buni. din pacate n-am apucat sa mananc pana acum...

Sandra G said...

vai! it's a must! ii gasesti in majoritatea restaurantelor cu specific romanesti, inclusiv la la mama. pofta buna! :)