Monday, July 09, 2007

O luna nebuna-nebuna #2 - B'estival

Doua intrebari:
1. Unde mi-a fost aparatul? - Raspuns: m-am lenevit, tre' sa iau masuri.
2. Unde mi-a fost capul? - Raspuns: nu stiu, dar betie cu bere NEVER again :D

Am ajuns la Romexpo duminica dupa amiaza, dupa 2 zile de curs de la 9 la 6, care au venit dupa o saptamana de haos la birou, urmand inca 4 zile de curs si cate si mai cate. Pe scurt: oboseala multa si sete pe masura. Oricum, la fix cat sa gasesc the usual suspects si 3 beri reci de control, inainte sa inceapa Wu-Tang. Method Man e cel mai tare. Punct! Pacat ca au inceput seara cu probleme tehnice. Ma rog... ii las pe cei care se pricep sa comenteze mai in detaliu, eu zic doar ca Method Man e cel mai tare! :)

Foarte tare faza cu 2 scene mari una langa alta. Nu stiu daca e doar aia cu timpul care zboara proportional cu distractia si cu temperatura berii sau daca treaba cu doua scene chiar a ajutat, cert e ca mi s-a parut ca am asteptat foarte putin intre show-uri.

Alice Cooper e batran. Nu prea stiu ce as face eu in locul lui, sau al lui Ozzy sau al celorlalti nepotei ai Satanei, dar clar as incerca sa ma reinventez un pic. Cred ca m-as autoironiza si as canta imbracata in batranel in costum de golf, eventual intrand pe scena cu cadru. Anyway, prima aliniere a fortelor intunecate la o melodie care nu mai stiu cum se numeste, cand lui mosulica i s-a alaturat Marilyn Manson, in machiaj de strada.

La MM mi se terminasera jetoanele :D Cred ca a fost foarte tare, de data asta cu machiaj de scena! :) S-au mai aliniat odata fortele raului cand a revenit Cooper pe scena, la Dope Show parca...

De auzit s-a auzit bine, mi-a placut ca am regasit omuletii cu berea in spate ca la festivaluri externe, altfel nu am fost impresionata de eveniment. Asta pana aseara, cand am ajuns la Robert Plant, tot la Romexpo. Prin contrast pot spune ca B'estival-ul a fost FOARTE bine organizat. Nu tu cozi, nu tu haos, nu tu copaci omorati aiurea si bagati pe gatul omului sub forma de flyere...

Ma rog... All in all a fost dragut cat a fost. Sa vedem cine ne mai viziteaza la anu'.

2 comments:

tib o said...

la anul RHCP

Sandra G said...

oooooo da, ce bine ar fi... :)