Monday, July 09, 2007

O luna nebuna-nebuna #4 - Robert Plant

Aseara ma pregateam de yet another evening pe Motoare, cand m-a sunat Marie sa ma anunte ca mergem la Robert Plant. De ce nu?

Inapoi la Romexpo, unde agoniza domnul de la Taxi, care inca se mai intreaba unde cauta nu-stiu-cine iubirea. Obosit rau. In pas de plimbare pe Bulevardul Expozitiei, ii pictam Mariei imaginea cu formatia, sunandu-si prietenii cei mai apropiati: "frate, hai la sala ca am scos una noua!". Prietenii vin, asculta si zic cu entuziasm ceva de genul: "frate, e foarte tare, o sa fie hit! abia astept sa-mi dai albumu' gratis ca deh, esti mainstream, iti permiti." Si uite asa mai apare inca un album care va innebuni multimile din Piata Constitutiei, Revolutiei si cate si mai cate. Rugam pe aceasta cale prietenii cu pricina sa aiba mai mult discernamant in incurajari...

Dar sa revenim la eveniment. Dupa cum spuneam, prost organizat. In primul rand mi se pare destul de trist ca sponsorii principali ai Live Earth sa fie chimicale si petrol. In al doilea rand, mi se pare stupid sa imparti tone de fluturasi (i.e. copaci morti degeaba) la un eveniment care vrea sa salveze mediul. In al treilea rand, daca tot faci combinatia cu jetoanele ca sa nu se faca coada la bautura, asigura-te ca o faci astfel incat sa NU se faca coada nici la jetoane, nici la bautura. In al patrulea rand, la acelasi eveniment care vrea sa salveze mediul, ar fi cool sa existe cosuri de gunoi, nu?

Robert Plant. Inainte sa inceapa concertul mi s-a parut penibil ca Taxi au avut ecran pe care sa vada tot omu' cum "canta" ei si ca marele Plant are doar un sarong atarnat in scarba de plafon. Dupa ce s-a intunecat si a inceput distractia, mi-am retras parerile si am inteles despre ce era vorba. Cea mai cosy scena pe care am vazut-o pana acum. Ziceai ca esti in sufrageria unui hippiot, care iti povesteste despre cum a trait el anii '60 si cum s-a plimbat pe strazile Bombay-ului.

Nu am fost impresionata, am fost foarte atinsa de acest concert. De sunetul ala de chitara ca pe vremuri, de vocea inconfundabila si irepetabila a domnului, de viata pe care imi imaginez ca a trait-o, de toate locurile pe care le-a vazut, de toate lucrurile pe care le-a trait, de toti oamenii pe care i-a cunoscut, cu care a cantat, cu care a baut, cu care s-a drogat si care mai sunt sau nu.

No comments: