Thursday, July 12, 2007

Parlez-vous voodoo?

Silvia e cea mai tare! Din ciclul "vara asta se poarta voodoo" (cum ar fi aici), am primit o papusica pe care sa-mi descarc frustrarile. Nu cred ca voi aduna vreodata atatea incat sa incep sa bag ace in acest accesoriu minunat (cred ca Silvia imi da instrumentele in speranta ca o sa ma alatur ei on the dark side, right? :P). Oricum, ideea de a detine o papusa voodoo cu injuraturi in franceza este soooooo me (sau mai bine zis c'est trop moi).


Daca vreti traduceri, vorbim in privat ca nu-mi permit sa dau lectia asta de vocabular in vazul lumii... Asadar, pozele - pour les connaisseurs :)



7 comments:

Christ Saddler said...

stiu sa traduc doar cuvantul c... merde :D toti cred ca stiu :P macar atat.

runbaby said...

tres jolie la poupee rouge ;)

madeinbukarest said...

Mah, acum daca te mai duci de cateva ori la Ultramarin Travel sau la altii ca ei ... cred ca Silvia poate sa iti pregateasca si o cutie de ace cu gamalii decorate cu injuraturi frantuzesti corespondente cu cele de pe papusa ... ;)

Zaza said...

Salope de bagnole?

Jamais de la vie!

Sandra G said...

@ christ: foarte bun cuvant! esential in orice conversatie! :)

@ runbaby: en effet :)

@ madeinbukarest: papusa a venit cu ace cu gamalie direct! cu ocazia Ultramarine am inaugurat "connard de chef de service" :)

@ zaza: nu se vede, da' e "saloperie de bagnole". intr-adevar nu cred ca o sa impung acolo prea curand :)

Monturi Crap said...

Mi-ar prinde bine si mie asa un accesoriu dragut.
La cum arata, e bun de agatat la oglinda masinii.

Sandra G said...

Hahaha, da, ar fi tare varianta pentru trafic :)