Wednesday, July 18, 2007

Rolling Stones


Un concert genial! Super show, super entertaineri, il iubesc pe Keith Richards forever, super scena, super productie, super tot! :)


In mod ciudat, nu am avut acelasi feeling de "uau, cata istorie" pe care l-am avut la Robert Plant. Poate pentru ca eram mult prea fascinata de cum performeaza oamenii la varstele lor, sau de cat de impresionant era spectacolul, sau de cata romana a invatat Mick Jagger. Oricum, all in all a fost foarte ok.

Poza de aici, unde e un articol bestial despre cum a cazut Keith din palmier si a trebuit sa i se aspire sangele din cap. La 62 de ani. Still alive and kickin'!

Urmeaza un post despre organizare... nu am vrut sa amestec lucrurile :D

5 comments:

XanDerPaL said...

asta-mi pLace La tine, ca nu amesteci LucruriLE :))

ashtept nerabdator detaLiiLe sucuLente despre organizare, eu unuL NU Le-ash da nota de trecere, i-ash pica sa nu se mai intampLe.......definitiv

...aLtfeL, "The Rolling Stones" isi merita din plin locul lor in istorie! Bravo Lor shi muritorilor care i-au putut vedea/auzi!

Sandra G said...

hehehe, sunt cea mai organizata din clasa, normal ca nu amestec lucrurile! :)

axelk said...

nu am vazut eu sau nu ai spus nimic de faptul ca ni s-au luat brichetele la intrare fara sa ni se dea vreun chibrit dupa aceea. o fi fost cumva fumatul interzis? frumos post.TRUE

XanDerPaL said...

eu ash zice sa nu amestecam totushi commenturile pt EVENTS cu cele pt THE ROLLING STONES..:)doua treburi absolut S E P A R A T E.:)) Aduc o compLetare pozei postate de Sandra aici, pt cei ce au trecut repede cu vederea,in coLtzuL din dreapta jos, bassistul Darryl Jones, aceL DARRYL JONES!!!, prezent shi la Bucuresti pe scena.http://www.darryljones.com/home/frameset_one.htm

cativa din OAMENII cu care a fost alaturi pe scena: John Scofield, Bill Evans, Mino Cinelu, Branford Marsalis, Sting, Omar Hakim, Kenny Kirkland,Herbie Hancock, Peter Gabriel,Madonna, Eric Clapton, and of course, RONNIE, CHARLIE, KEITH, an MICK!!!!

Sandra G said...

@axelk: hah! mie nu mi-au luat brichetele, nici celor 4 oameni cu care am intrat. poate ca cei din A aveau voie sa fumeze si restul nu? sau au strans brichete pana au explodat de la caldura si dup'aia nu le-au mai strans?

multumesc pentru feed-back :)