Monday, July 16, 2007

The Shire - Vama Veche

Am ajuns si eu in sfarsit in Vama weekend-ul asta. Mi-am petrecut cea mai mare parte a timpului la Shire, din motive obiective (:P).

Mi-a placut maxim! E un loc in care am simtit ca Vama nu s-a stricat, ci doar s-a schimbat. Shire-ul pare a fi populat de o generatie proaspata de 'hobbits', foarte jucausa si linistita. In cele doua seri de weekend pe care le-am prins acolo, am ascultat in sfarsit ALTCEVA decat playlist-urile pe care le stiu deja pe dinafara (acelasi Manu Chao, acelasi Cake, acelasi Smashmouth, acelasi Raemon etc. etc. etc.) ceea ce a fost deosebit de refreshing. Ma rog... la gusturile mele a mai dat rateuri domnul DJ care la un moment dat mi-a spart putin creierii deja sensibilizati, dar in mare a fost ceva altfel, ceva nou si mai ales ceva diferit de atmosfera aia de "hai sa ne imbatam pana cadem sub plaja" care nu ma mai coafeaza de ceva vreme.

Ziceam de micii hobbits jucausi... Se pare ca vara asa se poarta jongleriile, ceea ce ma bucura maxim! Am stat sambata noapte vreo ora cu ochii pe o domnisoara care se juca atat de frumos si gratios cu un poi cu luminitze in capat... In timpul zilei, hobbitii mai mari ii invatau pe hobbitii mai mici sa umble cu tot felul de alte instrumente care nu stiu cum se numesc... Foarte endearing :)

La intrarea in terasa, niste baieti experimentau cu skate-ul pe halfpipe...



Imi pare rau ca n-am reusit sa fac mai multe poze... Mai gasiti imagini si pe blogul Shire, impreuna cu news despre ce evenimente organizeaza baietii vara asta (si o sa tot fie...).

4 comments:

Iuda said...

Ai uitat sa mentionezi si de saltele acelea albastre, mari si moi, pe care poti sa zaci cu berea in mana si muzica in timpane;)

Sandra G said...

ooooo da!

vai, abia astept sa vina vara... :D

Flo said...

Frumos la shire. Am ciordit si eu o poza de la tine, am avut nevoie intr-un post. Sper ca nu-i cu suparare. Sau n-am ciordit ? nU stiu, am uitat, prea multa agitatie in vama.
Oricum, imi place ce vad aici. Iuda distrusule! :D

Sandra G said...

nicio panica, e vara, vorba unui intelept :D