Tuesday, July 10, 2007

Vara, vara, vara... :)

Sa recapitulam: Nova Rock nu s-a putut pe motiv de licenta. Croziera nu s-a putut pe motiv de agentie de turism (review foaaaarte in curand...). Tori Amos nu se mai poate pe motiv de sevraj (long story). Frequency nu se mai poate pe motiv de munca. Se anunta cea mai agitata luna august din viata mea, urmata de un septembrie si un octombrie si mai si. Ati zice ca nu e tocmai vara mea...

Dar stiti ce? Chiar nu conteaza, ma simt bine despre tot ce s-a intamplat in ultima vreme si despre ce urmeaza sa se intample. Life is peachy, panselutzele sunt inflorite si nu e nimic mai placut decat sa fii foarte relaxat despre alegerile pe care le faci. 'Trebuie' is a four letter word pe care ma felicit ca l-am scos din vocabular.

Nu ma intereseaza ca se circula ca la balamuc, ca e cald, ca inca nu stiu ce fac in vacanta, ca masina e inca in service si mai dureaza. Arunc un ochi in oglinda in fiecare dimineata inainte sa ies pe usa si-mi spun ca va fi inca o zi misto. Si asa e, e vara mea, vara in care incep sa-mi pun fericirea la cale, oricat de pretentios sau cheezy ar suna :)

No comments: