Wednesday, August 22, 2007

Adio!

Sunt obiectomana. Am colectie de bufnite decorative, mii lumanarele si suporturi de lumanarele, betisoare parfumate si diverse alte chestii delicios de inutile. Ma atasez uneori bolnavicios de obiecte.




Introducing Cana din care imi beau cafeaua la birou de prin 2003 sau 2004. Am avut-o la toate joburile. Aducerea canii la birou marca momentul in care incepeam sa ma simt confortabil la noul job si hotaram sa incep sa-mi marchez teritoriul.






Saptamana trecuta, plecata de la birou fiind si intamplandu-se chestii foarte misto dpdv profesional, cana a suferit un accident. Cineva a incercat sa o spele si a reusit sa o ciobeasca. Pentru ca am aflat de curand ca nu e feng shui sa pastrezi chestii stricate, ciobite, rupte etc., am decis ca e momentul sa-mi iau ramas bun de la ea. Ii multumesc pentru contributia la trezirea mea in fiecare dimineata muncitoreasca, ii multumesc pentru subiectul de conversatie care a fost la noile locuri de munca ("ce-i cu bufnita aia?") si pentru ca a fost parte din ritualul de inceput / parasit joburi.

I hope there's lots of coffee in mug heaven :)

6 comments:

mărie said...

De abia după postul ăsta dacă te prind că pierzând cana investită cu tot sentimentul de mai sus, te duci, of all places, la Ikea sa-ţi iei alta . . . te ciobesc pe tine.

Laura N said...

Chiar inspiring post-ul tau - m-a facut sa ma gandesc la cum as reactiona eu la "distrugerea" partiala sau totala a vreuneia dintre membrele colectiei. And I think I'd do good. :) Glad to have realized that. In plus, acum am si o bufnita REALA in camera, to keep me company... no, I'm not joking.

runbaby said...

da' n-o pastrezi macar pe post de vaza pentru ghiocei la primavara :)?

Sandra G said...

@ marie: eh, ziceam si eu asa... voi astepta o cana spectaculoasa cadou pentru ca si defuncta era tot primita de la cineva :)

@ laura: haha! eh, nici eu n-as suferi prea tare... decat la unele dintre ele :) am vazut cu bufnita live la tine pe blog... congrats si sa-ti traiasca! :)

@ runbaby: auzi ca nu-i feng shui sa ai chestii ciobite. si ghioceii merita feng shui, nu doar oamenii! :)

len said...

Mai bine bufnita decat un hipopotam cum s-au gandit niste vecini draguti sa-mi faca cadou chiar in fata biroului unde muncesc zi de zi.

Sandra G said...

hahaha! cat de tare! :)