Friday, August 31, 2007

Ce Zenu' meu!

Nu e nevoie de multe ca sa se vindece omul de snobism. Pana mai ieri, nu concepeam sa posed vreodata alt player de muzici decat iPod - vezi doamne, fashionu', iconu', statementu', brandu', appleu' alea-alea.

Pana cand am primit obiectul pe numele sau ZEN. Cu asa un nume cum sa nu-l indragesti? Stie muzica, stie poze, stie filme, stie radio, stie voice recording, stie slideshow-uri, stie organizer, stie sa se lege la televizor, stie 60 de giga de toate astea, stie sa descarce chestii direct de pe aparate foto, camere, stick-uri si alte divaisuri... ce sa mai: stie!

Si daca toate astea nu erau suficiente pentru a ma cuceri, am descoperit ca daca il combini cu o pereche de ochelari de soare polarizati, stie si curcubee!

Gata! I love my ZEN! :)

6 comments:

Alexandra said...

sa-l stapanesti sanatoasa si mult, mult timp.
Zen-ul meu era un amarat de mp3 player, dar era rosu si era cel mai frumos din lume si dezvoltasem o relatie tare frunmoasa. vorbesc la trecut de el pentru ca Gliga l-a pierdut sau ceva :(((((((((

Sandra G said...

mersi de urari si sorry de al tau... las' ca gasesti tu unul cel putin la fel de rosu si de frumos :)

runbaby said...

ce NASA mea, cine a facut aparatu' asta :)? sa va traiasca!

Sandra G said...

hihi, baietii creativi de la Creative :)

Alexandra said...

coincidenta sau nu, m-a sunta Gliga sa ma anunte ca l-a gasit pe al meu :X:X:X.
e totul zen iara.:D

Sandra G said...

hehehe, zenu' e acolo sus si le vede pe toate :)