Monday, September 03, 2007

Kiwi facts #2: Poi-poi-poi!

I-ati vazut pe copiii care se joaca pe plaja cu niste bile atarnate de niste sfori, atarnate de degete? Alea sunt Poi. Am mai scris despre asta la un moment dat. Se pare ca ceea ce cunoastem noi ca Poi de pe plaja sau de la circ isi are originile in traditiile Maori, oamenii care au fost primii in Noua Zeelanda.

Eram oricum fascinata de jucariile astea, cand am mai aflat si ca sunt din NZ a trebuit sa iau masuri. Azi am primit confirmarea comenzii de doua perechi - una cu panglici galbene si una cu bile luminoase care-si schimba culorile, astfel incat cand te joci cu ele, practic te joci cu curcubee :)


poza unu de aici, celelalte de aici.

Despre Noua Zeelanda: Kiwi facts #1

8 comments:

runbaby said...

cherie, je vous en prie umil, da-mi si mie de unde ti-ai luat tu sa execut o comanda; my best friend vroia si ea si am ratat la mustata sa-i aduc de la sziget, asa ca acum ma bantuie o culpa morala de zile mari si mai vine si ziua ei in octombrie. sarumana, sa aveti sanatate si belsug ;)

Sandra G said...

miss, ia de aici, asta e singuru' site unde am reusit sa comand si sa accepte bani si posta din si spre romania. nu garantez ca e cea mai buna varianta ca eram prea entuziasmata sa caut in mai multe locuri :)

Zaza said...

Aoleu!

Sandra G said...

ce-i doamna? :)

Zaza said...

Heh, arată fiuoros! ;)

Sandra G said...

neah, ti se pare! :)

Zaza said...

Pe bune?

Sandra G said...

absolut! :)