Monday, October 15, 2007

Pink Martini

... na ca I just got myself excited! Am comandat biletele si am reusit sa gasesc chiar in sectorul A, randul 3!

Despre formatie... nu stiu mare lucru :) Stiu Hey Eugene de pe Youtube, stiu versurile la refren la Sympathique ("Je ne veux pas travailler, Je ne veux pas dejeuner, Je veux seulement l'oublier, Et puis je fume") si stiu inca vreo 2 melodii ascultate pe Last.FM, care descrie formatia ca fiind "Somewhere between a 1930s Cuban dance orchestra, a classical chamber music ensemble, a Brasilian marching street band and Japanese film noir".

Mai e draguta experienta de customer care cu myticket.ro. Cautand la plesneala bilete in sectorul A (fiind descurajata de mai multe cunostinte care mi-au jurat ca nu se mai gasesc) reusesc sa prind 2 locuri pe randul 3, ce-i drept neconsecutive. Il sun pe El care nu a avut o problema cu a nu sta unul langa altul, asa ca dau comanda.

La scurt timp primesc un telefon de la un reprezentant myticket care ma intreaba daca sunt sigura ca vreau acele doua bilete, ca sunt cam proaste... Au - zic eu - da' ce au? Pai sunt in fata - zice el - dar sunt nealaturate, daca mai mergeti cu cineva nu o sa puteti sa stati unul langa altul. Ah - zic eu - stiu, da' de ce sunt proaste? Sunt in margine sau cum? Ah nu - zice el - sunt ultimele 2 bilete din sectorul A1 care e chiar in fata scenei, doar ca sunt nealaturate...

Rad eu rad si sunt un pic rautacioasa, dar experienta in ansamblu a fost una pozitiva. Pe de alta parte, aviz celor care gandesc politici de customer care si celor care au grija sa le implementeze. Apreciez maxim ca cineva s-a asigurat ca stiu ce cumpar, avand in vedere ca suma nu e tocmai mica, am fost doar un pic bulversata de abordarea persoanei de la capatul firului care parca imi scadea nota la purtare ca nu tin mortis la locuri alaturate.

All in all, bravo myticket, mersi domnului de la telefon care sper sa nu mi-o ia in nume de rau daca ma citeste si hai cu concertu'! :)

4 comments:

madeinbukarest said...

Hi hi hi, pe Muse i-am ratat din cauza de nefiintza in Bucuresti dar la Pink Martini ma voi agatza de scena. See u @ the concert ... :)

Sandra G said...

hehe.. see u there! :)

intarziatu' said...

vreau si eu 1 bilet la PinkMartin. Unde mai pot gasi la ora asta?

Sandra G said...

cred ca la sala palatului, la bisnitari... :D