Monday, October 29, 2007

Who said men aren't women? :)

Imi imaginam ca femeile vor fi intotdeauna cu un pas inainte fata de barbati in ceea ce priveste accesorizarea. Avem si de unde alege... inele, bratari, margele, cercei, agrafe, alte chestii pentru par, brose, brelocuri pentru chei, telefoane si genti, tot felul de briz-brizuri pentru masina, trusa pentru schimbat geanta, surubelnite cu manere de portelan si tot asa...

Femeile in schimb nu stiu sa aiba la dispozitie vreun tip de accesoriu care sa nu se vada... Ei bine, barbatii au!

Ziceam mai de mult de The magazin pentru domni classy din Bucuresti, Edward Zagg. Pe langa camasile impecabile, cravatele si butonii care ma fac sa-mi para rau ca sunt o doamna, la Zagg se gasesc mai nou seturi de balene James & Longbourne. Pentru ne-connaisseurs, balenele sunt niste chestii de plastic/metal care se introduc in gulerul camasii pentru a-l intari.

Setul James & Longbourne contine 5 perechi de balene de plastic colorate, o pereche de balene cu gravuri imprimate pe ele, o pereche de balene de argint si doua perechi de butoni textili. Achizitionat o bucata pentru ziua tatalui meu (un mare domn care nu imi citeste blogul, asa ca nu risc sa-i stric surpriza :P).

Sper atat pentru domnul tata cat si pentru alti domni cu simtul umorului ca Zagg sa mai aduca si alte modele de balene, mai "ghiduse"...

Domnilor, le-ati cumpara pe cele din imagine pentru a le purta cu mandrie? :)

8 comments:

Felipov said...

Foarte tari.

Sandra G said...

n'est-ce pas? :)

Smilla said...

wowww!! dar balenele nu se baga in guler? adica nu se vad
sau se vad?

/me confused

Sandra G said...

nu se vad! tocmai d'asta ziceam ca ne-au luat! :)

mariusiionita said...

am plecaaat!

Sandra G said...

ce tare! sa-mi zici ce-ti iei, sa-i transmit lui sabin ca i-am facut vanzari :D

Monica said...

transmite-i lui Sabin ca ma duc si eu:)

Sandra G said...

transmit, transmit :)