Tuesday, November 06, 2007

Ce inseamna sa dormi ca un prunc...

Acum cateva luni, am inteles de ce weekend-ul are doua zile. Pentru ca pur si simplu corpul are nevoie de ele ca sa-si revina. Dupa ce am tras niste multe saptamani cu weekend-uri muncitoresti, sau doar pe jumatate relaxante, am ajuns la concluzia ca atunci cand datoria ma cheama la curs sambata, respectul de mine cere lunea libera pentru recuperare.

Zis si facut, super party la intoarcere sambata seara, somn aproape non-stop duminica si luni. Azi dimineata m-am trezit cu o energie care aproape ca m-a speriat. Eram - si inca sunt! - fresh, vesela, pusa pe sotii, zambitoare si gata sa mut munti. M-am oprit sa-mi iau niste flori si mancare sanatoasa pentru pranz. Am ajuns la birou si am intins mana din reflex catre cafetiera, dandu-mi seama in ultimul moment ca daca beau si cafea, iepurasul Duracell scrie pe mine :D Asa ca mi-am turnat un pahar cu lapte in loc.

Prima chestie pe care am gasit-o in reader a fost un articol pe latrecut, care mi s-a parut absolut genial. Un domn care demisioneaza din functia de Adult si care vrea sa creasca Mic. Post-ul este scris cu o gingasie fantastica si cu energia copilului care nu a invatat inca sa se resemneze in fata nedreptatii.

Da! Anul asta se poarta joaca. Terminati cu prostiile si sa ne vedem cu bine in curtea de re-creatie :)

No comments: