Saturday, December 29, 2007

2007-2008

In seara asta plec la Budapesta de Revelion. Suntem vreo 20 care plecam impreuna sa-l vedem pe Palotai in A38 si probabil ca ne vom aduna vreo 100 de cunoscuti / cunostinte in locanta cu pricina. Abia astept! Se anunta cateva zile foaaaaarte interesante...

Vorbind cu o prietena mi-am dat seama ca au trecut niste ani buni de cand am uitat de micile ritualuri de sfarsit de an, poate pentru ca au fost niste ani foarte agitati. Pentru ca 2007 a fost absolut genial pentru mine, vreau sa-mi reiau bunele obiceiuri de a trage linie si a face planuri. Here goes...

2007
- M-am dres la cap! desigur, nimeni nu e niciodata total zen, dar anul asta pot spune ca mi-am incheiat o gramada de "socoteli interioare" astfel incat sunt fundamental bine. La revedere drame, traume, bocete si nervi existentiali! Varful piramidei (stiti voi care) se vede foarte limpede si arata foarte bine :)
- Oameni vechi si oameni noi - subiectul asta merita un mare post in sine... Oamenii vechi s-au cernut, astfel incat a ramas crema. Au aparut oameni noi care au gasit cai foarte rapide spre sufletul meu si care sper sa ramana aproape in 2008 :)
- Mi-am gasit vocatia! Daca mai era vreun dubiu, anul asta mi-a fost cel mai clar posibil ca fac lucrul care ma implineste si care ma ajuta sa cresc si pe care vreau sa continuu sa-l fac muuuulti ani de acum inainte.
- El... nu am intrat niciodata in detalii pe tema asta si nici nu voi incepe acum, dar voi povesti un gand care sa dea o idee despre cam cat de bine a fost, e si va mai fi... Povestea nu stiu cine despre nu stiu ce cuplu care sarbatorea 60 de ani de casnicie. M-am gandit ca noi ne stim de 6 ani, suntem impreuna de 4 si ceva si ca 60 de ani impreuna ar insemna de 10 ori pe atat... Mi-a inflorit cel mai mare zambete pe buze la gandul ca "uau, ce de timp mai avem, ce de lucruri putem face in tot acest timp!".
- Spiritual, anul asta am renascut. Am descoperit lucruri despre mine si despre lume care mi-au dat o perspectiva cu totul noua si imensa. A fost doar inceputul, abia astept continuarea :)

2008
- Casa noua. Vreau sa ma mut intr-un spatiu in care sa am loc sa cresc.
- Job. Vreau cel putin un gig in afara tarii, si cel putin inca un curs la portofoliul de dezvoltare.
- Travel. In mod ideal vreau sa-mi petrec una dintre vacante in Noua Zeelanda. Daca nu va iesi asta, vreau un loc gen India, sau China sau Japonia...
- Proiecte extra-job. Vreau sa ma implic in ceva care sa mai atraga niste energie din job. Iubesc ce fac, e minunat, dar simt nevoia sa-mi canalizez niste energie "lucrativa" si in alta directie. Exista deja 2 idei, ne auzim cu detalii in ianuarie :)
- Fumatul ucide, asa ca pana la 1 februarie voi deveni nefumatoare.
- Poze. Vreau un aparat foto si sa am mult mai multe poze decat am avut in 2007.
- Getting Things Done - un sistem de time management de care sa ma tin. Am prea multa treaba si prea multa energie ca sa-mi permit sa pierd timp.
- Sport. Am pierdut kilele care ma impiedicau sa ajung pana la o sala, nu mai am nicio scuza sa le pierd si pe urmatoarele... :P

Acestea fiind scrise, ma duc sa-mi fac bagajele. Ne vedem in 2008! :)

2 comments:

runbaby said...

drum bun, miss si sa ti se implineasca toate asa cum iti doresti. si sa stii ca aia cu fumatul e absolut nailable, vorbesc din experienta :). si restul, fireste.

Get everything done :)!

len.ro said...

La multi ani si o casa nou mare si luminoasa, te inteleg foarte bine.