Monday, December 10, 2007

De weekend

A fost un weekend absolut bestial. Daca mi-ar fi zis cineva acum un an sau doi ca voi face toate chestiile pe care le-am facut si ma voi simti minunat, ii ziceam ca nu e sanatos la capul lui.

Vineri seara a fost L'Orchestre de Roche in Office. Locul este foarte misto, lumea cam de plastic, dar nici pe departe pe cat de rau ma asteptam. Baietii au cantat fenomenal de bine si au reusit sa creeze in capul meu o atmosfera estivalo-tropicala de toata splendoarea. Sunt cu ochii pe ei, nu vreau sa mai ratez niciun concert!

Dupa a fost TRG si Seb in Web unde vibe-ul de aniversare m-a tinut in priza pana pe la 5 dimineata, ora numai buna de mers in vizita si schimbat inca niste vorbe cu oameni de suflet.

Sambata m-am trezit si am dat o fuga la chinezescul de pe Grivitei, sa ma mai vada si tata la fatza. Se mananca genial acolo, a se merge cu incredere! Dupa o scurta digestie ne-am adunat sa mergem la Sofa Surfers. Nu stiu de ce ma asteptam la cu totul alt gen de muzica, asa ca nu mi-a intrat concertul ca altora, dar nu neg ca baietii sunt foarte tari. Un fel de Massive Attack meets Skunk Anansie. Am plecat din Fabrica in Embryo (alt loc in care nu credeam ca voi calca vreodata) unde ne-am zbantuit pana s-a aprins lumina si ne-au trimis acasa.

Ieri am stat la gura sobei, cu clatite si Ashes & Snow, IceTea cu mar si scortisoara, prieteni si voie buna.

Acum stau la birou, amortita de frig, incercand din rasputeri sa ma concentrez la munca fara sa visez la canapea, paturica si compania lui Orson Scott Card pana s-ar trezi si El.

Nu de mult, a fost o perioada de apatie in care nu credeam ca o sa mai gasesc energia de a face atatea lucruri in doua zile si un pic. Aseara dupa ce au plecat musafirii am facut o mica recapitulare a ultimelor saptamani si mi-am intins un mare zambet pe chip, la feeling-ul ca sunt la inceputul unei perioade in care voi face multe, si work si fun. Exact ce aveam nevoie la "puntea dintre ani" :)

La mai mult si la mai mare!

4 comments:

Yazee Jay said...

sa nu zici tu nmk de cititu' in clatite ..ntz ntz ntz

Sandra G said...

uaaaa... am uitat sa zic de cititu' in clatite... o fi de la nucile din gemul de gutui... :D

o sa ma revansez, promit :)

gorgeoux said...

eu am trecut pe-aici doar sa aplaud revenirea in forta :D si, putin, sa arunc un gand: avem toti cicluri alternative de dinamism si hibernare.

Sandra G said...

aaaaa, deci asa se numesc episoadele maniacale si cele depresive la oamenii normali! :))