Monday, December 10, 2007

Scurt si la obiect

De cand locuiesc in blocul meu, nu cred ca a existat luna in care sa nu fie vreo defectiune de vreun fel la apa calda sau rece. In 50% din cazuri, nu s-a afisat niciun anunt la avizier care sa zica de cand pana cand si de ce. De fiecare data cand am vorbit cu administratorul sau cu presedintele asociatiei de locatari am primit acelasi ridicat din umeri al sclavului comunist, pe modelul "nu noi, de la punctul de termoficare, n-avem ce sa facem".

Acuma... eu imi imaginez ca mizeria mea de bloc are o mizerie de contract cu mizeria de furnizor de caldura. In baza mizeriei de contract, refuz sa cred ca nu exista ceva ce se poate face pentru ca mizeria de furnizor sa nu ma mai lase o zi intreaga fara caldura si apa calda, in mijlocul lunii decembrie, fara nicio idee de cand se va remedia situatia...

Asadar, intrebare pentru voi si / sau cunoscutii vostri mai cunoscatori decat mine: unde scriu? pe cine dau in judecata? ce pot sa fac? help!

7 comments:

http://flo.bleu.ro/ said...

O, cat de cunoscuta mi-e situatia. Stai cumva in Dr Taberei? Eu nu am avut apa calda de vineri pana aseara, mi s-a spus ca e o "problema" la CET ceva si ca nu suntem singurii cu aceasta problema ci ca toate blocurile legate la acest CET au apa oprita.
Ligheanul si doua oale mi-au fost prietene in perioada asta in timp ce injuram de mama focului Radetul.

Sandra G said...

haha! in DT stau, dar probabil ca blocul meu e legat la alt CET caci la mine defectiunea a fost doar ieri, in weekend a fost ok.

buuuun... deci care iese ultimul din drumul taberei sa stinga lumina, da? :)

http://flo.bleu.ro/ said...

Da, si mai punem o haina pe noi cum zicea raposatu', si am putea face, la ce sapaturi sunt, propriile noastre tunele catre metrou...si toti locuitorii DT vor putea ajunge mai repede unde au nevoie prin tunele si nu printre masinile blocate invariabil in traficul de pe DT.

Armand said...

Eu zic sa schimbi blocul (eventual cu un altul situat intr-o tara civilizata).

Sandra G said...

@ flo: eh, nici chiar asa... :)

@ armand: se intampla, se intampla, din ianuarie sper sa schimb zona pana una alta, tzara se va schimba in vreo 2 ani, cam asta e planul :)

Armand C. said...

Bun plan ai matale! Fa-ti bagajul si fugi (fara sa te mai uiti in urma)! :)

Ar trebui sa suni la Protectia Consumatorului in legatura cu problema cu apa. Cine stie?

Sandra G said...

buna sugestia cu opc... o sa incerc in ianuarie, inainte sa ma mut :)

cat despre plan, ce sa zic... si mie imi place :)