Wednesday, January 16, 2008

Drujba si esarfa

Daca ar veni un moment in viata unul calugar zen cand ar trebui sa se suie la volan si sa ajunga de la A la B in Bucuresti, cu siguranta ar veni si momentul in care i-ar inflori in minte ideea de a folosi o drujba in alte scopuri decat cele mentionate in manualul utilizatorului... Calugarul cu pricina ar putea gasi o multitudine de intrebuintari nu tocmai pacifiste ale drujbei...

In timp ce-mi spuneam astfel de povesti pentru a-mi indulci putin frustrarile soferesti, mi-a aparut in fata ochilor si a masinii un... domnisor. In jur de 25 de ani, freza aia de acu' 2 veri gen brunet cu suvite blonde, cercel supradimensionat cu strass supradimensionat intr-o ureche, imbracaminte neagra despre care mentionez en passant blanita neagra de la gluga si... [drum rolls]... cel mai lila fular (sau esarfa?) cu franjuri, dintr-un material care parea o ruda indepartata nascuta dintr-o aventura ilicita intre catifea si satin.

Am zambit si am hotarat sa las calugarul la manastire, cu tot cu drujba, sa-mi pun niste Spunge si sa ma bucur ca sunt peste 0 grade si e soare :)

6 comments:

Cineva said...

ai grijă data viitoare :)

Sandra G said...

cum adica?

ah... grija la ganduri belicoase in caz ca nu e spunge si cald si soare afara, nu? :)

runbaby said...

asta imi aminteste de o scena din familia addams, cand se duce familia sa il vada pe fester proaspat asezat la casa lui si morticia ii spune nevestei care decorase casa in culori vii ca i-ar fi putut ierta ca a dezmembrat familia si i-a vorbit de rau, but "pastel?" :))

Sandra G said...

hahahahahaha! foarte tare! daca exista pe undeva un test gen "which adams family character are you" sunt convinsa ca sunt morticia :)

Zaza said...

@Sandra: Poftim, deşi se pare că e numai pentru băeţi.

Dar eu cred că poţi să încerci şi tu.

http://www.quizilla.com/users/GaaraIsMINE93/quizzes/What%20Adams%20Family%20Character%20are%20you%3F(Guys%20only%20this%20time/

Sandra G said...

hahahaha! tare :) mersi!