Friday, January 18, 2008

Old software. Uninstall?

Povesteam aseara ca am un soft instalat candva prin scoala sau liceu, probabil din ziua in care - crescuta in spiritul perfectionismul si al 10-lui pe linie - am luat prima nota sub 10 si am descoperit ca nu e capatul pamantului. Mi-am mai facut un upgrade cand am luat 10 muncind la ceva cu o seara inainte (in loc de o saptamana) si aia a fost. "Ultimul Moment DeLuxe Edition" a iesit din beta! O particica din creierul meu stie intotdeauna care este ultimul-ultimul moment in care pot sa ma apuc de ceva ca sa fie gata si bine si la timp.

Softurile* umane sunt foarte tari, pentru ca se creaza singure in functie de nevoile tale in anumite momente. Au un singur defect: nu vin cu wizard-ul de dezinstalare, trebuie sa te prinzi singur cum sa le scoti din sistem cand descoperi ca au ajuns sa te incurce mai mult decat sa te ajute. Evident, cu cat ai mai multe programe instalate, cu atat e mai greu sa intelegi ceva din ele...

Work in progress, va tin la curent :)


* a se citi credinte, convingeri, anumite seturi de abilitati... si cate si mai cate.

7 comments:

ChriSmilla said...

softurile umane mai au o problema: nu se baga intotdeauna in "Programs" si de multe ori partea cea mai grea a dezinstalarii e sa constientizezi ca le ai instalate :) La mine cel putin, asa e.

UltimulMoment il am si eu instalat din liceu si inca merge foarte bine. :))

Sandra G said...

hehe, clar... trick-uri sunt multe... de exemplu se instaleaza un soft de care stii, dar nu stii ca vine la pachet cu un toolbar si spyware si mai stiu eu ce... greu dom'le cu programarea asta :)

len.ro said...

Pe mine ma supara cel mai tare programelele alea care se instaleaza undeva si ruleaza incontinu consumand din memorie si din procesor: maine?, cum ar fi daca? As vrea sa le dezinstalez pe toate si sa ramana doar zumzetul ventilatoarelor.

Sandra G said...

hmm... putina rabdare... s-ar putea sa am o idee :)

Ciobanu Alin Marcel said...

daca le-ai dezinstala chiar pe toate, ti-ai distruge mult din latura ta umana. nu degeaba e asa de popular windows'ul. nu te bucuri prea mult cand se blocheaza sistemul, dar daca merge totul perfect, nu iti mai ramane termenul de comparatie care sa te ajute sa-ti dai seama cat de bine iti merge

Sandra G said...

tare metafora cu windows, se retine :)

cat despre latura umana... cred ca programele astea apar din cauza fix lucrurilor ne-naturale din jurul nostru, drept urmare nu pot dezvolta decat fix cele mai putin umane laturi ale noastre... dar asta e alta discutie :)

len.ro said...

De fiecare data ma gandesc la un map din asta, il am in cap, il vad de departe, doar ca niciodata nu-l pot apropia sa-l vad in detaliu, ma eludeaza. Incercarile sunt nereusite, inexacte si prea hilare uneori.