Wednesday, January 30, 2008

Poftim?

De vreo 3 zile e ceva nou in aer... Ma trezesc minunat de usor dimineata, sunt plina de energie si am avut un ritm de care mi-era dor de mult. O fi de la soare... :)

Ma rog, ideea e ca azi dimineata m-am trezit singura cu o ora inaintea ceasului si in loc sa ma culc la loc m-am gandit sa recuperez lectura de Reader si sa mai scriu cate ceva.

Am citit un post de-al lui Manafu, in care prezinta rezultatele unui sondaj realizat de LeoYouth despre stilurile de viata ale tinerilor romani. Se pare ca acestia se impart in tineri de moda veche, ambitiosi calculati, pesimisti confuzi, oportunisti si rebeli de cartier. Daca cititi descrierile vi se intoarce stomacul/creierul pe dos.

"Pooooftim???!" - zic. Sunt foaaarte curioasa cum arata grupul folosit de Leo pentru realizarea sondajului... Imi place sa cred ca au fost sa-si aplice testele intr-o bomba din Regie, pentru ca refuz sa cred ca traiesc intr-o lume paralela. Ok, poate ca am iesit din targetul 15-25 si poate ca cele cinci categorii identificate de studiu au o pondere semnificativa in populatia reala, dar vad in jurul meu o gramada de tineri care gandesc, care vor sa schimbe, care au ambitie in sensul maslowian al termenului, care au reusit sa se adapteze la realitate fara sa se lase inghititi de sistem, sau care au reusit sa-si creeze o mini lume paralela care nu incurca pe nimeni si in care lucrurile stau aproape utopic... etc.

Pentru tipologiile astea pe care le vad eu exista prea putine locuri de intalnire, cateva publicatii tiparite, nicio emisiune la tv si poate trei reclame jumate. Daca ii vezi pe strada, poate ca nu dai doi bani pe ei, dar tot nu reusesti sa-i incadrezi in niciuna dintre categoriile lui Leo. Culmea! Ei sunt cei care nu vor sa plece in tara, spre deosebire de "cei cinci magnifici din sondaj"!

Sunt cei datorita carora parca nu-mi mai trebuie atat de tare sa fug de aici, pentru ca ma gandesc ca nu are cum sa nu vina si vremea noastra...

No comments: