Wednesday, January 09, 2008

Youpie! :)

A fost cea mai tare vacanta din viata mea. Atentie! Nu doar "revelion" ci "vacanta", da?! Bestial, genial, fantastic, fenomenal si tot n-am cuvinte!

Una dintre concluzii a fost ca 2008 va fi un an bourgeois. French is the new english, tea is the new water si green is the new black. Anul asta, mai mult ca oricand, se poarta veselia si lipsa dramelor, manifestarile de tandrete, afectiune si iubire intre oameni, in continuare joaca si, clar, verdele. Cine vede la vreo optica rame groase verzi sa-mi dea un semn :)

Pe fond de magistrala veselie, mi-am amintit azi ca nu numai ca Universul ma iubeste, dar cateodata mi-o si arata, fix asa cum vreau eu sa o vad. Merci!

4 comments:

I said...

de la regina verdelui-obsesiv citire: rame verzi absolut minunate - de la uni-uri severe si cam-bourjois, la degrade-uri psihedelice - la optiblu (reteaua sensiblu). Eu le-am vazut pe mai sus paratele la sensiblu-ul de la gara de nord. worth trying
in rest, un an Verde crud!

fata imparatului Verde

Sandra G said...

sarumana conitza, o sa-mi fac drum pe acolo... intr-adevar, cel mai aproape de adevar am ajuns la optiblu la universitate, dar nu m-a satisfacut de tot. cu cuvantul "psihedelic" m-ai cucerit :)

la multi ani din imparatia mov!

runbaby said...

has anyone said "psihedelic" :D?

Sandra G said...

hahaha! yep, chiar de doua ori... :)