Tuesday, February 26, 2008

Despre primavara

Deci da, a venit primavara! De pe o zi pe alta am schimbat geaca lunga si groasa cu jantilici subtiri si colorate. Duminica am iesit in parc cu fetele si poiurile si dupa un sfert de ora era ca la iesirea de la gradinita, copii si mamici carora le-am explicat tot, de la cum se fac poiuri din mingi de tenis sau sosete, sau se comanda de pe www.juggler.ro si ca jonglatul te baga in stare alfa (i.e. solicita ambele hemisfere ale creierului, deci e de bine!). Yay!

La birou azi... ce sa zic, voi avea sinceritatea de a spune ca nu-mi sta mintea la treaba nimic! Ascult Tribal Fever de la colegul M., am reusit sa introduc poiurile si in mediul de lucru (inca off the record, mai multe detalii in curand :D) si ma bucur de prima luna din anul asta in care nu m-au omorat facturile de tot.

Aseara era curatenie-party la fete si inchipuiti-va ca abia astept sa ajung si eu acasa, sa-mi bag niste muzica tropicala si sa o ard Freddy Mercury cu aspiratorul prin casa :)



Da, clar, sunt fix aici! V-am pupat!

6 comments:

runbaby said...

freddie is always o zana :)!

Sandra G said...

hehehe, zana buna, clar! :)

Zaza said...

băi, deci, te muţi? :(

Sandra G said...

unde sa ma mut, femeie? i'm here to stay! :)

Zaza said...

Păi atunci ce e cu linkul ăla?

Sandra G said...

hmm... still don't get it :)