Sunday, February 03, 2008

Sfat

As avea si Sandra o intrebare...

Niste "domni" mi-au luat un articol de pe celalalt blog si l-au publicat integral aici, fara sa mentioneze sursa (nu mai pomenesc ca nu inteleg ce cauta idei de c******** pe un site care se vrea de stiri sau ceva...). Pe pagina lor nu am gasit niciun fel de date de contact. Ei zic ca sursa articolului este News365. Cautarile dupa News365 ma duc aici sau aici, unde - again - oha date de contact.

Stie cineva ce as putea face? Mai ales in conditiile in care am mai citit si de altii (Costin), care sunt suparati pe "domnii" cu pricina...


Later edit: ajung azi si vad ca eCostin a mentionat "furtul" comis asupra articolului meu. Vad comentariul cuiva, care spunea ca pe event365 e doar un paragraf... Mai sa fie! Chiar asa si e... de ieri (cand am scris postul) pana azi (cand scriu editul asta), oamenii au sters 3/4 din articol si au lasat un singur paragraf, in continuare fara sursa sau link...

Abia acum m-am enervat...

______________
Later edit: mi-am dat traficul peste cap din cauza folosirii cuvantului cu "c", asa ca l-am cenzurat :) Se intelege despre ce e vorba daca dati click pe link-uri. Mersi de intelegere! :)

5 comments:

seb said...

De la RoTLD:

person: Costin Raducanu
address: Active Soft
address: Bd pierre de Coubertin nr 3-5
address: Corp administrativ, Etaj 2
address: sector 2
address: Bucuresti
address: Postal Code: 021901
address: Country: RO
phone: +40-21-2095315
fax-no: +40-21-2095316
e-mail: dnsadmin@activesoft.ro

Nu că ţi-ar fi de vreun folos... Sorry.

Sandra G said...

de ce nu? incercam! :)

Sandra G said...

dude! am intrat si eu pe whois si domain.ro si cica event365.ro e disponibil... wtf?

ziceti careva... are vreun sens sa cumpar domeniul? :))

ChriSmilla said...

hmmm, umbla active soft cu furaciuni din astea rusinoase?

nu cred ca are rost sa cumperi domeniul; daca de ieri pana azi articolul s-a redus la un ciot, maine sigur dispare de acolo. Nu cred ca vor scandal, doar sa umple pagini de continut ca sa le creasca site-ul in google.

dar ma intreb daca restul stirilor n-or fi si alea furate :>

Anonymous said...

"opera de creatie intelectuala este recunoscuta si protejata, independent de aducerea la cunostinta publica, prin simplul fapt al realizarii ei, chiar în forma nefinalizata" se spune in legea dreptului de autor si a drepturilor conexe. depinde cat de tare te-au suparat baietii....