Monday, March 31, 2008

Bunatate.org #3

Sambata dupa amiaza. Oras jumate pustiu - jumate buimacit de simulari de summit. Sandra pe calea Floreasca, intorcandu-se din Pipera spre DT. In statia de langa Spring Time, 2 doamne. Autobuz oha in spate, caci de acolo veneam.

Am tras pe dreapta, am deschis geamul si le-am zis ca merg pana la Stefan cel Mare si ca am masina goala, daca nu vor sa vina cu mine.

Pauza si priviri uluite. "Eh, nu, lasati, nu va deranjati" - erau impreuna, mama si fiica.
Eu insist: "sa stiti ca nu e niciun deranj, oricum merg in directia aia, iar dumneavoastra probabil ca mai aveti de asteptat pana sa vina un autobuz".

Mama se uita la fiica: "zi tu, ce facem? mergem cu domnisoara?". Fiica mai avea un pic si izbucnea in ras. Ridica din umeri. "Bine, hai".

In masina, discutia despre unde merg ele si ce-i cu mine de fac din astea. Le-am zis ca pur si simplu daca eram in locul lor mi-ar fi placut sa-mi economiseasca cineva 10 minute si ca d'asta le-am luat. Fiica a spus ceva de genul "la inceput am crezut ca e ceva neinregula...".

Le-am lasat in dreptul Spitalului de Urgenta si am facut dreapta spre Victoriei. M-a coplesit un zambet cat mine de mare. Facutul de lucruri dragute da un natural high foaaaarte tare! :)


Bunatate.org #1, Bunatate.org #2

16 comments:

runbaby said...

doamna, genial. ca bine zici si faci matale :)

Sandra G said...

hihihi :) mersi!

surorile Brothers said...

deobicei stam la intersectia Matache cu Grivitei si daca va mai face placere si aveti amabilitatea, noi vrem pe Stefan Furtuna.
oferim conversatie despre subiecte de actualitate.
exclus perioada NATO.

Sandra G said...

lasa conversatia, dulceata de visine aveti?

Hari-Vish(i)na said...

depinde..

Sandra G said...

de? :)

surorile brothers said...

50% din timp avem si 50% din timp nu avem si in rest suntem plecate de acasa. dar avem multi clienti pentru poale-n brau.

Sandra G said...

eh, lasati atunci, ca iau de la non-stop. poalele nu ma coafeaza decat in cap :)))

junkymouse said...

la cat mai multe! vezi ca totusi planetele se aliniaza? ;)

Sandra G said...

hehe, aveai vreun dubiu? :)

Zaza said...

Ptiu, să nu te deochi!

Vezi că mai ai un pic şi te sfinţeşti. Şi mi-a zis mie Woland că e plictiseală mare la ăia.

surorile brothers feat. Hari-vish(i)na said...

am mai gasit un borcanas!!! va coafeaza ?

gica said...

Ia sa te vad luand in masina un domn nici prea mic, nici prea inalt, de etnie rroma, cu fiul sau.

Sandra G said...

@ zaza: :)

@ hari-hari & co: prea tarziu! am apucat sa iau din comert cu E-uri :))

@ gica: hai frate! ce-i cu commentu asta? :))

junkymouse said...

@giga: stiu pe cineva care a facut treaba asta. pe la jumatatea drumului, cei doi vorbind mai mult in limba lor, s-a speriat si a vrut sa-i coboare din masina (insa nu prea ai cum, nu?). la sfarsitul drumului cei doi au coborat frumos din masina, au multumit si au vrut si sa-i lase 30RON. hai ca se poate...

Zaza said...

Eurile omoară, fată.