Saturday, March 29, 2008

Earth Hour

I did it! Stins lumina, scos tot din priza, stins laptop, stins telefoane mobile. Am aprins niste lumanari si am stat. M-am relaxat, m-am gandit, mi-am golit mintea, m-am mai gandit un pic, si la Pamant, si la mine, si la prieteni, si la familie, la trecut, la viitor, la cate si mai cate.

Cand m-am ridicat sa ma uit pe geam, Drumul Taberei era ca un pom de Craciun. Multa lume acasa, umbre pe la ferestrele luminate, destul de multe masini pe strada, iese lumea in oras. Din mica mea oaza de liniste si intuneric, am simtit orasul ca atunci cand ma intorc dupa o saptamana de stat la mare, agitat si vibrand, fara sa stie nici el de ce. M-am uitat la ceas, asteptandu-ma sa fie vreo 8.30... era 8.55, nu am simtit ca a trecut o ora.

Concluzia?

Pai in primul rand, vizitati site-ul oficial. E impresionant sa vezi ce inseamna miscarea asta si sa simti ca ai facut sau ca poti face parte din ea.

In al doilea rand, daca la anul nu se misca nimeni sa faca eveniment cu ocazia asta, ma misc eu :)

In al treilea rand, m-am hotarat sa tin Earth Hour in fiecare luna. Si nu, nu int-o luni dimineata de la 10 la 11 cand oricum nu sunt acasa si e lumina... In fiecare luna, intr-o sambata, intre 8 si 9. Fix ce vorbeam azi cu John: de ce sa astept sa ne organizam cu totii, cand pot sa fac eu bine acum?



Later edit: am aflat ca exista site oficial si in varianta RO, aici.

4 comments:

len.ro said...

Nu e rau sa stingem luminile, si eu le-am stins doar ca nu crezi ca ar trebui sa facem mai mult? Eu cred ca trebuie sa renuntam la consumatorismul asta nebun. Zilele astea mi-a iesit busuiocul si tb sa-ti zic ca avand grija de plantutele astea mici dau alte valori lucrurilor.

Sandra G said...

Hihihi, gand la gand! Dupa plantat pomisori si razoare de ceapa weekend-ul trecut, ne-am pus si noi busuioc si tarhon in ghivece pe balcon. Sunt cele mai dulci chestii din casa! <3<3<3

Clar facem mai mult! Eu nu mai las apa sa curga in disperare cand ma perii pe dinti sau cand spal vasele. Nu mai arunc chistoace de tigari pe jos. Ma plimb cu pungi dupa mine ca sa nu mai iau altele de la supermarket.

Nu cred ca poti renunta la consumerism peste noapte... eu una nu pot. Incep cu lucrurile mici si asa, incep sa-mi dau seama de lucruri, iar asta ma ajuta sa renunt si la alea mari :)

len.ro said...

Trebuie ceva care sa rupa firul. Dupa aia te uiti inapoi, vezi cum erai, poate intelegi, dar speri sa nu mai revi.
Bafta cu busuiocul. Cat despre tarhon, mi-ai facut o pofta de maioneza cu tarhon, mmm.

Sandra G said...

Bingo!

Pofta buna! :)