Thursday, March 20, 2008

Eu

Un participant la cursul din weekend mi-a facut o poza. Surprinde exact cum ma simt de ceva vreme. Sunt afara, ascunsa dupa flori, fumez cam mult si ma concentrez la chestii. M-am retras un pic sa fac ordine. Ma intorc inauntru din cand in cand cu placere si drag, dar nu ma pot impiedica sa simt ca parca e mai important pentru mine in momentul asta sa stau dupa floricelele mele si sa ma concentrez la lucrurile mari.


Azi mi-am pus castile in urechi de cand am iesit din dus si nu le-am dat jos pana acum. Imi da o energie foarte interesanta, sunt foarte activa si pusa pe facuturi. Imi doresc o perioada de autism selectiv. Voi dezvolta ideea.

4 comments:

Zaza said...

Ce e cu freza aia? Sunt profund alarmată. You look corporate, is that supposed to be da thing?

Sandra G said...

Hahaha! E semi-corporate, in drum spre retro psihedelic :D

junkymouse said...

ti-am raspuns la mail insa tehnologia asta parca lucreaza impotriva noastra :( de la munca nu vroia sa plece, asa ca ti-am scris de pe andreea.vrabie@yahoo.com, sper ca nu a intrat in bulk :)

Sandra G said...

dubios rau... ti-am dat add pe mess, poate asa ne iese :)