Sunday, March 30, 2008

Girly days #2

Dupa esecurile cinematografice rasunatoare de acu' cateva zile (Girly days #1), am reusit sa o nimeresc maxim!


Lady in the Water (Doamna din apa) - cu Paul Giamatti si multi altii

Un basm dragut, despre o nimfa a apelor venita sa ajute omenirea in declin si cativa oameni cu care intra in contact, ale caror vieti sunt evident schimbate de intalnirea cu ea. Foarte dragut, interesant filmat si mi-a dat un pic senzatia pe care o am cand incerc sa rezolv puzzle-uri din alea gen Agatha Christie. De vazut intr-o zi in care nu va simtiti deosebit de pretentiosi in materie de filme.

The Fountain (Fantana) - cu Hugh Jackman si Rachel Weisz, de Darren Aronofsky (as in Requiem for a Dream)

Povestea unui domn, prins intre perioade/dimensiuni/epoci, care cauta Copacul Vietii pentru a salva doamna. Clasicul hubris si consecintele sale.
Acuma... Aronofsky e cel putin ciudat. Requiem for a Dream mi-a placut dincolo de la nebunie, din Pi n-am inteles nimic, dezamagire totala. The Fountain e undeva intre... E misto realizat / filmat etc. A reusit sa-mi transmita faptul ca a avut o idee foarte misto cu un trip maxim, dar nu a reusit sa mi-o comunice pana la capat. In acelasi timp, il suspectez putin de genul ala de revelatie care tie ti se pare echivalentul descoperirii focului, dar toti prietenii iti explica ca au fumat-o de mult si ca nu e mare smecherie.
Ma rog... de vazut la un moment dat, zic eu.


Mi-e dor sa vad un fantasy de talia lui Neverending Story, sau LOTR, sau Labyrinth... De ce nu se mai fac? :(

No comments: