Wednesday, March 19, 2008

Moldova

Weekendul asta am fost cu treaba la Pojorata, pe undeva dupa Campulung Moldovenesc, sau un pic mai la dreapta de unde se agata harta in cui. A fost un roadtrip foarte interesant, la modul ca nu m-am putut abtine si la un moment dat m-am oprit sa-mi cumpar un aparat foto de unica folosinta pentru a imortaliza peisaje si alte cele.

Highlight-ul cel-mai-cel-mai a fost intrarea in Roman. Niste blocuri colorate de ziceai ca intri direct in orasul copiilor. Recomand tuturor iubitorilor de culori sa intre macar o data in viata lor in Roman, dinspre Bucuresti, n-o veti regreta! :)

Pe scurt, retrag tot ce am zis pana acum despre moldoveni sau Moldova, recunosc ca am facut-o in necunostinta de cauza, bazandu-ma pe perceptiile altora sau pe specimene nereprezentative ale zonei.

Moldova e frumoasa rau si are un vibe foarte bun. Sate super curatele si ingrijite, drumuri bune, peisaje frumoase si, mai ales, lume senina pe strada. In Campulung care mi s-a parut un catun super gri, sarac si vai de el, lumea era destinsa si zambitoare, ceea ce in Bucuresti sau in alte locuri pe care le frecventez n-am mai vazut de mult.

Sper sa ma urnesc sa scanez si pozele dupa ce le dau la developat :)

4 comments:

mouton de bucovine said...

imi cer scuze anticipate pentru interventie, dar ati fost in Bucovina, nu in Moldova. nu e un aspect care sa faca orasul Campulung mai luminos, dar e ceea ce ii face pe oamenii de acolo sa zambeasca. :) au niste fragi fantastici in zona aia.

Sandra G said...

hahaha :)

my bad :D

in caz ca nu era deja evident, geografia este departe de a fi punctul meu forte...

cat despre fragi... va trebui sa te cred pe cuvant...

junkymouse said...

dar si moldova este foarte frumoasa, incearca sa ajungi la lepsa, la putna, sau intr-un loc ascun numin pralea, undeva langa onesti. iar oamenii pot fi intr-adevar zambitori si amabilisi aici (vorbeste o moldoveanca ;))

Sandra G said...

clar! mi-am programat roadtrip in moldova orice-ar-fi! :)