Wednesday, March 12, 2008

Pietricelisme :)

Ziceam la un moment dat ca "i pulled a Mirona". Aseara i pulled a Marie :)

Eu de felul meu ascult muzica aproape non-stop. In masina, singurele momente cand nu se aude muzica sunt cele in care vorbesc la telefon. Ieri pe la 6.30, stateam la stop cu amicul Palotai, in fata la Hilton, incercand cu greu sa intru pe Victoriei, care era busonata ca la balamuc. Claxoane, injuraturi, gesticulari, eu chill - ca doar eram in drum spre Cismigiu sa ma joc cu poiurile si sa mananc vata de zahar.

Ajungand in fata la MNAR, imi aprind o tigara si deschid geamul. Dintr-o data, aud un sunet care n-avea nicio legatura cu ce se intampla in jurul meu. Opresc muzica si deschid geamul pana la capat... In mijlocul haosului din trafic se auzeau nici mai mult nici mai putin decat pasarele! Ciripitul ala de inceput de primavara, pe care il auzi doar dimineata si seara si care iti incanta urechile asa cum prima capsuna sau prima zmeura din an iti incanta papilele gustative.

Si am stat asa ca hippioata, fara muzica, cu geamul deschis si un zambet cat mine de mare, ascultand ciripit de pasarele in mijlocul haosului.

Iubesc entropia!



photo de aici.

7 comments:

mărie said...

Hehehe. Eu aseară am mâncat prima căpşună. Încearcă dormitul cu geamul deschis . . . să vezi cum te trezeşti dimineaţa şi te loveşte răcoarea când scoţi nasul de sub plapumă şi auzi păsărelele :)

Sandra G said...

somn cu geamul deschis si pasarele dimineata pentru voi burghezii care o ardeti in centru, la mine se aude 368u'! :D

len.ro said...

Ia-ti o bicicleta
Cum zicea cineva aici, primavara se simte la ghidon.

Chris said...

foarte frumos :)

eu pandesc copacii sa infloreasca - nu vreau sa ma mai ia prin surprindere ;))

Sandra G said...

@ len: coc chestia cu bicicleta de vreo doi ani... mi-e prea frica de trafic momentan. dar si cand s-o muta biroul mai aproape de casa... :D

@ chris: sa stii ca fix la copaci m-am gandit ieri cand l-am vazut pe primul inflorit si roz pe polona! :)

len.ro said...

Daca nu e "prea departe" atunci e cu atat mai bine, rezolvi si cu problema siluetei de invidiat din postul urmator :) Dar te inteleg, traficul poate fi descurajant.

Sandra G said...

resedinta e in DT, biroul e langa Dinamo... you do the math :) intre distanta si lucrari la carosabil chiar n-am nicio sansa :(

am mers mult cu bicicleta pana in ziua in care, minding my own business foarte aproape de trotuar, mi-am luat un branci de la un domn care statea cu usa deschisa langa un sofer de troleu... din ziua aia bicicleta s-a transformat in suport de margele pana cand mi-a parasit casa forever :)