Friday, March 07, 2008

Simplificari

Am avut tot felul de mici si mari revelatii in ultima perioada... Toate despre mine, caci - nu-i asa - doar pe mine ma pot schimba. Si toate despre cum lumea se invarte in jurul a orice altceva decat mine. Ma simt cum probabil ca s-au simtit amaratii aia din Evul Mediu, cand si-au dat seama ca nu mai au incotro si chiar trebuie sa accepte ca Universul nu se invarte in jurul Pamantului...

Partea dificila este ca am inceput sa dau rateuri. Incercand sa-mi schimb comportamente sau macar sa le constientizez, dau rateuri cu altii, sau devin mult prea critica cu mine insami, ma iau eu pe mine la... cearta, ceea ce-mi cam scade nivelul de energie.

Partea buna este ca stiu ca trece. Am trecut prin destule procese de schimbare ca sa stiu for a fact ca atunci cand vrei sa te schimbi treci printr-o perioada de destabilizare in care toata lumea (cu tine cu tot) ti-ar crapa capul. Insa in cele din urma, cu putina rabdare si perseverenta, iti iese ce ti-ai propus si totul revine la normal.

De ce e titlul "simplificari"? Pentru ca toate cele de mai sus la asta duc in cele din urma... Viata nu e nici alba, nici neagra, nici in mii nuante de gri. E in culori si ceva imi spune ca abia-abia incep sa le vad. Ceea ce nu poate fi decat de bine! :)

9 comments:

len.ro said...

Cel mai important lucru e sa fii in stare sa te poti privi, sa vezi si sa intelegi schimbarile prin care treci si cum reactionezi.

Sandra G said...

Oooo da! Le multumesc in fiecare zi oamenilor si circumstantelor care m-au ajutat sa invat introspectia si sa stiu sa ma ascult si inteleg...

iancu said...

Cand ajungi sa te bucuri de detalii iti dai seama ce aiurea e sa te chinui sa atingi tot felul de scopuri maretze crezand ca te vor face fericit in timp ce restul lucrurilor le tratezi ca pe nimicuri, chestii nedemne de un om "serios".

Stia Lennon ce zice cu "...i'm just sittin' here watchin' the wheels..."

mouton pardon said...

daca Pamantul se invarte in jurul Soarelui si asa avem si noi apa, gaini si biscuiti pe Terra , atunci exista mai multe grade de introspectie ? adica, cum ar spune un vecin de-al meu intors de la furat din Italia: la vita e bella eh ?

Sandra G said...

@ iancu: dadada, huo seriozitatii! e un concept cel putin dubios...

@ mouton pardon: desigur! de la introspectia de balta ("sunt marlan pentru ca am integrat modelul tatalui si nu mi-am terminat oedip-ul") pana la autocunoasterea care nu mai e un scop in sine, ci un mijloc pentru a actiona cat mai in acord cu sine si cu ce e in jur :)

la vita e bella clar!

mouton pardon said...

eram sigur!

Sandra G said...

:)

Balazs Rozalia said...

Te felicit pentru"pui de cumpuneri"

Sandra G said...

Multumesc Rozalia! :)