Wednesday, March 19, 2008

Tot lauda :P

Plimbandu-ma printre referreri, am ajuns aici, adica Drojdie care povesteste de un articol aparut in revista ON, da, aia a Vodafone-ului.

Pe scurt, caci timpul ma preseaza, articol despre cateva bloggeritze, printre care - haha! - si subsemnata, dar mentionata nu pentru blogul de fata, ci pentru Pui de C********. Dupa ce mi-am revenit din soc, mi-am dat seama ca articolul e scris de o domnisoara foarte draga mie cu care am petrecut cel putin o serie de rasarituri la Vama Veche :)

Asadar, mersi Mona! Si astept revista sa o pun la dosar! :P

______________
Later edit: mi-am dat traficul peste cap din cauza folosirii cuvantului cu "c", asa ca l-am cenzurat :) Se intelege despre ce e vorba daca dati click pe link-uri. Mersi de intelegere! :)

No comments: