Monday, April 21, 2008

And the winner is...

Cautarea de banner s-a incheiat!

Mersi Mirona, imi place foarte tare si mi se pare foarte eu :)

Mersi si Ancai, al carui banner ajunge la Marie in curand...

Yay! New day, new week, new face. Imi place!

Later edit 1: poza este a lui Marco Braun, luata de aici. Foarte tare baiatul de altfel, indragostit de culori, ceea ce este intotdeauna un lucru bun!

Later edit 2: am revenit cu background-ul la negru pe motiv de consecventa. Din ciclul "micile gesturi pentru mediu", calculatoarele consuma mai putina energie la culori inchise :)

Cum vi se pare? :)

16 comments:

gorgeoux said...

Cu mare drag, sa te inspire vreme indelungata :)

Sandra G said...

:*

gorgeoux said...

E very berry noua combinatie, imi place tare :)

Sandra G said...

hihihi, ma bucur :) si se asorteaza grav cu banneru' :P

Junkymouse said...

uuuuuu, you're going black! love it :D

Sandra G said...

mersiiiii :)

Zaza said...

Nene, scoate fuchsia ăla că mi-a îngheţat mintea.

Sărna.

Sandra G said...

Hai maaaah! Fuchsia is goooooood! :)

Zaza said...

Heh, nope. Fuchsia is evil, I can assure ya!

Haidi, pune şi tu alceva :) Bogdaproste.

Monica said...

mie-mi place ce vad, chiar daca incep sa nu mai vad bine...
Nu mai bine sa lase fuchsia si sa scoata rozu'?
poate e ceva cu energia consumata?

Sandra G said...

hai maaaaah... tocmai rozu'? :)

anca said...

cu placere! imi place noul tau banner, si pagina neagra cu roz si cu fuchsia. imi plac rozu si fuchsia ca sunt culori din banner, si dau bine impreuna. :)
felicitari pentru schimbarea de imagine!

Sandra G said...

mersiiiii :)

ChriSmilla said...

imi place foarte mult! >:d<

si bannerul e superb!!

Sandra G said...

mersiii :)

gorgeoux said...

Multumesc si eu :D