Wednesday, April 09, 2008

de facut in 2008 #3

In timp ce-mi faceam manechiura azi dimineata la cafea, ma intrebam daca asta este luna in care voi reusi sa-mi programez o zi de pampering la un spa ceva, cu manechiura-pedichiura, masti, masaje, etc. Iar in masina la stop la Magheru, constatand ca-mi aprind a doua tigara de cand am plecat de acasa, mi-am amintit de postul de inceput de an. Si m-am gandit ca daca luna asta o sa aiba loc evaluarea trimestriala la job, de ce sa nu-mi fac si eu propria evaluare de sfarsit de trimestru?

Asadar, sa ne amintim ce ne-am promis si sa vedem cum stam:

  • Casa noua. S-a rezolvat, m-am razgandit, nu ma mai mut. Vreau in schimb ca pana la vara sa redecorez, sa functionalizez un pic spatiul, caci ma dau maldarele de lucruri afara din casa.
  • Job. Vreau cel putin un gig in afara tarii, si cel putin inca un curs la portofoliul de dezvoltare. Cu gig-ul in afara tarii inca nu se intrevede nimic, dar nici nu am intreprins eu nimic, astept in continuare sa-mi cada in poala. Dezvoltarea is happening, s-ar putea sa am cel putin doua cursuri facute pana la sfarsitul anului. Yay!
  • Travel. In mod ideal vreau sa-mi petrec una dintre vacante in Noua Zeelanda. Daca nu va iesi asta, vreau un loc gen India, sau China sau Japonia... Si asta a cazut, dar nu-mi pare rau pentru ca Portugalia o sa fie fantastica la vara :)
  • Proiecte extra-job. Vreau sa ma implic in ceva care sa mai atraga niste energie din job. Iubesc ce fac, e minunat, dar simt nevoia sa-mi canalizez niste energie "lucrativa" si in alta directie. Exista deja 2 idei, ne auzim cu detalii in ianuarie :) Nu am facut nimic pentru niciuna dintre cele 2 idei la care ma gandeam in ianuarie, dar am inceput alte 2 proiecte care sper sa avanseze in aprilie...
  • Fumatul ucide, asa ca pana la 1 februarie voi deveni nefumatoare. Hahahahahahahahahaha! :))
  • Poze. Vreau un aparat foto si sa am mult mai multe poze decat am avut in 2007. Poze am inceput sa am de la altii, inca n-am facut nimic pentru aparatul meu foto.
  • Getting Things Done - un sistem de time management de care sa ma tin. Am prea multa treaba si prea multa energie ca sa-mi permit sa pierd timp. Repet: hahahahahahahahaha! :))
  • Sport. Am pierdut kilele care ma impiedicau sa ajung pana la o sala, nu mai am nicio scuza sa le pierd si pe urmatoarele... :P Am gasit desigur mii scuze pana acum, de rusine fix azi la pranz o sa ma duc sa intreb de program la sala de la fizic 2 pasi de birou :D

Hmm... Nu suna chiar rau. Mai vorbim la sfarsit de iunie.

de facut in 2008 #1, de facut in 2008 #2.

2 comments:

Vl@d said...

Asteptai sa iti pice gig-ul de undeva? Uite-l cum pica...And it's Werchter, one of the best. Daca te intereseaza iti pot oferi mai multe detalii.

Sandra G said...

hmm... do tell! :D

pensee dot lutza at gmail dot com