Tuesday, April 15, 2008

De la Iasi

Am ajuns ieri la Iasi cu treaba. Frumos oras, nu inteleg cum unii l-au putut compara cu Bucurestiul :P.

Ne-am facut treaba, dupa care ne-am plimbat un pic, in cautarea masinii pierdute a unuia dintre colegii cu care am venit aici... Am intrat intr-o librarie unde am gasit ce caut in Bucuresti din decembrie... Cartea cu printese! Weee! O sa scriu un post intreg despre ea, caci e fabuloasa. Si pentru a echilibra balanta literara, am luat si Mescalina lui Henri Michaux, care se anunta o lectura cel putin interesanta, ca tot am vazut Fear and Loathing in Las Vegas de curand :D

O mai ard pe la Shamrock Inn pana se face ora de tren... Foarte draguta pensiunea, serviciu super, wireless free, priveliste impresionanta, good vibes in general :)

1 comment:

k said...

Salut,de fapt nu sunt aici sa “comment”,sunt aici sa iti propun un schimb de linkuri,am si eu un blog foarte tanar,si m-am gandit la un link exchange.Vezi http://Aynstein.blogspot.com si daca crezi putem sa ne facem reclama reciproc.Poti sa imi trimiti mail cu raspuns sau lasa un comment pe blogul meu.
O zi buna!