Tuesday, April 22, 2008

Fapte bune in casa noua :)

La fel ca Junkymouse, sunt uluita de reactiile la blogul cu fapte bune... Nu ma asteptam la atatea povesti, nu ma asteptam la reactii atat de misto, iar la o saptamana de cand i-am dat drumul ma asteptam la cel putin o reactie de genul "degeaba, frumos, dar inutil..." etc. - reactie care nu a venit. In schimb, oamenii scriu despre noi, Smilla ne-a facut banner si uite asa, good vibes peste tot!

Multimiri si rasmultumiri lui Alex, care ne-a oferit casuta noua, pentru ca avea si el idei asemanatoare de proiecte, dar nu avea timp de ele. Ne gasiti acum pe Multumeste.net.

Mai am o veste super misto, despre o zana buna care mi-a facut o supriza foarte frumoasa, dar asta mai trebuie sa astepte un pic... :)

Sa aveti cu totii o zi cu soare si happy thoughts!


Later edit: banner-ul micului jurnal de fapte bune a fost facut de Boo, careia ii multumim cu aceasta ocazie si ne cerem scuze de incurcatura :D

4 comments:

Junkymouse said...

cred ca boo ne-a facut banner-ul, dar nu sunt sigura :P

Sandra G said...

pai am elucidat misterul? ca si vad ca si alex a zis de smilla... :D

a scapat commentu' tau printre raurile de fapte bune! :))

ChriSmilla said...

cu intarziere, pentru ca n-am acces pe bloguri, vreau sa va spun (am scris si la Alex Brie) ca eu am gasit bannerul la Boo si m-am gandit ca e facut de voi si l-am preluat numaidecat :|

dar nu sunt eu autoarea!

>:d< Paste fericit!

Sandra G said...

oops, sorry then :) remediez :D