Thursday, April 03, 2008

Fooood

Aseara mi-am propus sa incep ziua asta pe o nota pozitiva. Imi pare rau ca in continuare nu am aparat foto sa va pot arata despre ce vorbesc...

Am tot vazut si auzit la televizor, citit in carti sau ziare, despre gusturi de mancare. Gusturi din alea elaborate, "nobile", despre buchete de arome sau texturi care iti trezesc niste stari inalte, pe care parca le simti cu tot corpul sau care stiu eu cate-si-mai-cate...

Am mancat multe chestii, in multe locuri, si in Romania si in alte tari, in restaurante de cartier, la oameni acasa sau in locuri super fitoase. Am mancat bun de tot la viata mea, dar niciodata nu mi-a venit sa scriu capitole despre un gust.

Pana la puiul Lui la cuptor cu prune, gasit intr-o carte de-a lui Jamie Oliver. Ma rog, Jamie facea rata cu prune, dar ne adaptam :) Aseara El a facut puiul cu pricina pentru a doua oara si de la prima pana la ultima inghititura, mi s-a intamplat o simfonie intreaga de gusturi, senzatii si trairi. Incercati sa va imaginati crusta aurie, prunele care ti se topesc in gura, mirosul lor amestecat cu aroma de scortisoara si anason, totul un pic picant... Daca eram Suskind, pe cuvant ca imi iesea sa scriu o carte despre felul asta de mancare!

Scoteam tot felul de sunete (avantajul de a degusta asa ceva acasa si nu la restaurant in vazul si auzul lumii :P) si ma minunam de cat de bine se combina toate ingredientele. El a zambit si mi-a zis ceva de genul: "vezi, d'asta baiatul asta scrie carti si apare la televizor, el asta gateste acasa pentru familie si prietenii lui surferi" :) Si mi-a mai povestit de o placinta inventata special pentru dup'amiezele cu fotbal, care a fost gandita sa se coaca in fix doua ore de cuptor, pentru ca atat ii ia baiatului sa se duca, sa joace un fotbal si sa se intoarca.

Va anuntam cand ne facem restaurant :)

2 comments:

dick media said...

aia cu fotbalu' m-a rupt, placinta adica:)

Sandra G said...

dadada :)