Thursday, April 24, 2008

L'Orchestre de Roche: Muzici pentru suflet

L'Orchestre de Roche este pentru muzica ceea ce este Jamie Oliver pentru mancare... Un sunet nou, tanar, cantat cu pasiune si dragoste pentru ritm. Muzica trupei combina stilurile clasice de funk, jazz si alternativ cu puterea ritmului si vibe-ul cald al sunetelor electronice produse de samplere, sintetizatoare si groove machines. Prin aceasta fuziune, baietii fac un experiment intre sunet analog si digital, in care instrumentele reci (chitara bass, percutii, chitara, saxofon) sustin generatoarele electronice de sunet. Prin experimentul analog vs. digital, L'Orchestre de Roche propune o noua abordare, un nou show live, unic si fresh, alternand vechiul si noul pentru a oferi publicului o panza pe care acesta sa-si picteze propria gama de senzatii.

N-am mai dansat de vreo 4 ani, dar la ultimul lor concert la Fabrica nici eu nici picioarele mele n-au simtit unde s-au dus o ora si ceva de show... Ce sa mai zic? Muzica pentru suflet, cu multe culori si mult drag :)

De urmarit oriunde apar, ca merita! Prima ocazie este la Shire, in Vama, la Primul fir de nisip.

Myspace.

3 comments:

iancu said...

Pe 26 iunie in Fabrica, dar banuiesc ca stii deja :) Din pacate nu pot merge la Citizens Party acum in we, dar fac tot posibilul sa ii vad sapt viitoare, am chef de dans de ceva vreme buna si tot n-am nimerit ocazia in ultima vreme :D

Sandra G said...

daaa, stim, pregatim si un post pe tema asta :)

si eu am fost plecata cu jobul in weekend, dar pe orchestranti nu-i ratez :) c u there!

iancu said...

Astept postul :)
Ne vedem joi :))