Tuesday, May 06, 2008

Bunatate.org #9

Luna asta am fost mandra de mine ca nu am mai ajuns cu contul pe zero inainte de salariu. Astazi dimineata am gasit un mail in inbox de la Anca, link-uind aici. Este un site menit sa sprijine si sa ajute oamenii din Burma, care dupa ce ca sunt asupriti de un regim horror, tocmai au fost loviti de un super ciclon care a devastat tara.

Chiar vorbeam cu Marie zilele trecute despre faptul ca nu avem bani de donatii care sa salveze vieti, asa ca nu donam de loc. Pe de alta parte sustinem ca doar picatura cu picatura se pot schimba lucrurile si ne place sa credem ca suntem astfel de picaturi.

Eu tocmai am pus o picatura de 10$ pentru supravietuitorii ciclonului din Burma, ale caror autoritati nu fac nimic sa-i ajute. Nu am exaltarea pe care o am cand duc oameni necunoscuti cu masina. Simt ca abia incep sa ma trezesc la o realitate pe care am reusit sa o ignor cu succes pana acum.


Bunatate.org #1, Bunatate.org #2, Bunatate.org #3, Bunatate.org #4, Bunatate.org #5, Bunatate.org #6, Bunatate.org #7, Bunatate.org #8.

11 comments:

elfuldelamare said...

so what do we do now brain?
the same thing we do every night, pinky... try to take over the world!!

ps: hieloouuuu

Sandra G said...

aloha si tie!

elfuldelamare said...

pastrand proportia, un blog nu reprezinta ceea ce fac si eu acusica?
adik o dare de seama sperand ca cineva sa iti raspunda? ce aiurea:) evitand munca cu aberatii.ma bag si eu in seama. pana meaaaaaa. asta e.

Sandra G said...

eu nu cred in bloggingul pentru a primi raspunsuri, alea sunt cirese pe torturi.

treci la munca! :D

elfuldelamare said...

nu am spor. nu pricep. de ce atunci e pus p net? se presupune ca este citit sau ca e de dorit sa fie citit. da, nu e musai sa raspunzi la ceea ce se scrie dar oricum, iei in tir si iei la rumegat dak ai pofte mentale. tot interactiune se cheama.si dak nu e ciresica pe tort ce este? nu e musai sa raspunzi, poa esti mai responsabila ca mine. dar na... stii cum e puiu de elf. dai un deget ia toata mana. hapsan si nescolit. al tau blog e o salata de cruditati? sanatos si usor digerabil?:D

Sandra G said...

pai atunci lasa mana si treci la google si wikipedia daca te intereseaza blogging-ul si motivatiile sale :D

elfuldelamare said...

hihihi...
are spini ciresica:)
o sa verific bibliografia:)
mentionata

Zaza said...

Hopa! Burma-Birmanie-Birmania.

Heh, şefa.

Sandra G said...

Soro, da-le in pix de detalii, scoate banu! :P

anca said...

:] zambet mare mare pe fata mea. sar'na!

Sandra G said...

big hug >:D< ! :)

mersi de mail, am bookmarkuit siteul.